Alla inlägg under november 2009

Av I'ma whop yo ass - 30 november 2009 22:01


 

Av I'ma whop yo ass - 30 november 2009 13:24


jo jag tänkte bara dela med mej ett gott råd. att när ni har lite att göra en dag och får en fix idé om att överläppen är lite luden. och således kommer på att jo men vaxa överläppen, det kanske man borde testa nån gång i sitt liv? när ni gör det så vill jag bara att ni tänker på att liksom suga in läpparna. annars kan det lätt bli att man sliter bort en del av läppen. alltså en stor köttbit. och det är otrevligt dels för att man blöder fasligt mycket från läppar (och då kan man bli yr och nästan svimma), och dels för att man inte kan äta salta och sura saker på några dagar due to svidandet.

sen att det när man suger in läpparna och drar remsan igen, kan råkas ta med översta hudlagret på överläppen, det är liksom sånt man får ta. se det som kemisk peeling lite. gott så. men alltså, det vi ska komma ihåg är i första hand är vik in läpparna. och smörj in dom med vaselin.

*tipsar*

Av I'ma whop yo ass - 27 november 2009 10:52


asså ni vet när man vaknar av att solen skiner rakt igenom gardinen och träffar ögat och man mysvaknar och kisar lite för solen skiner så starkt och man ba yeah soool!! och man stiger upp och drar undan gardinen så där sprudlande som i typ filmer och musikaler, dansar som upp gardinen och låter den lysa rakt i ansiktet. sen går man till köket och slår på en panna kaffe. kommer tillbaka ut i vardagsrummet för att avnjuta första koppen kaffe i värmen av solens strålar genom fönstret. sippa på kaffet och kisa mot solen. kanske spela en fin låt samtidigt. ta av sej munkisen för det blir så varmt när solen ligger på. ni vet. åsså är det ingen sol kvar. bara moln. och grått. och det är inte ens att ett moln passerar just. man vet att solen kommer inte komma tillbaka på en jävligt lång tid.

ni vet då? fan vad irriterande det är. man ba "men vafan skulle du väcka mej för då soljävel?!?"

Av I'ma whop yo ass - 26 november 2009 21:47


om det nu är någon som undrar om det där måndagsvinet sänkte mej helt. eller om  jag kanske fann en man i slutet av kvällen som jag tog med mej hem och har hållt mej inlåst med i dagarna fyra här i min varma mysiga lägenhet där ljusen alltid är tända och där vi har matat varann med ostbågar och myst under duntäcket och sagt va fin du är till varann hela tiden och sen pussats som om det inte fanns någon morgondag och sen imorse så sa han de magiska orden "det är typ du och jag nu". jamensåatte iallafall om det nu var någon som trodde  det..så måste jag göra er besvikna. jag gick hem ensam. eller gick o gick. tog taxi. det regnade såklart. och var kallt. och igår köpte jag en jättestor stickad mössa. och en jättestor halsduk. man måste hålla sej varm på nåt vis ju. jag ser ut som ett skogstroll i mössan. men tja nån gillar säkert skogstroll i den här stan. (och med nån menar jag nån man)

hursomhelst, det var bara en parentes, så har jag bara jobbat. helt enkelt. typ så mycket så jag är tvångsledig imorgon. gör int nå. ledig en fredagkväll. praise the lord. jag trodde väl aldrig att när jag imorse nästan grät av trötthet och tänkte måtte nåt hända så jag inte behöver jobba imorgon, att någon skulle höra mej. men arbetstidslagen gjorde. tack.

så idag när jag kom hem öppnade jag kylen och ropade: "hej du fina flaska cava som väntat i kylen så länge! jag har längtat efter dej! imorgon syns vi!!"


Av I'ma whop yo ass - 23 november 2009 18:00


jaha men vem behöver lördagar liksom? man kan faktist gå ut och dricka vin på en måndag också. i den här stan kan man. gud jag visste jag gjorde rätt när jag flyttade ned hit. nu gäller det bara att lokalisera var andra måndagsvinar. och med andra menar jag givetvis fina pojkar. *googlar måndag + bar + heta singlar*


Måndag Måndag

Av I'ma whop yo ass - 21 november 2009 23:54


helt ofrivilligt spenderas lördagen på soffan. man är ju nära gråten. på rikt. ba happ vad är det på teven då? så ba jahaaa enda man inte kanske dör av är transformers på fyran..kul. verkligen haj fajv. men så ba nä jag ska ge den en chans fan. och börjar se. och gillar ändå början. blir lite förvånad så där "fan jag kanske gillar science fiction iaf det vore ju perfekt livet blir visst mycket roligare då?" men sen efter 45 minuter har jag ändå heeeelt tappat handlingen. eller intresset. men jag ser klart den och tänker det här är bra när man snackar med pojkar. man ba: "jo optimus prime är ju typ coolast,bumblebee är skön... men min favorit är ändå jazz."  *har ingen aning men hann snappa upp dom tre namnen* pojkar gillar science fiction. eller sci-fi som dom säger. luktar succé min vänner. succé.



p.s men och jo förjävla tur att fyran plockade in iallafall EN vila-ögonen-på-pojke i årets robinson. EN! *är bitter ironisk. men tacksam för det lilla* d.s

Av I'ma whop yo ass - 19 november 2009 19:55


men ni vet hur det är. ligger man ensammen på soffan varje kväll och har tänt ljus och är rätt mysig men har ingen som kan komma och se vad mysig man är så blir man ju lite knäpp. ens fina går på dejter, pussas och har nån som kommer och sover varje kväll. själv lyckas man bara få till casual fylleligg liksom. amen ni vet. man bliiiir ju fan knäpp då. så där så man börjar gripa efter halmstrån som man egentligen redan hade räfsat ihop och slängt bort. man börjar alltså tänka på han den förrförrförra. han den dryga som man ba meh vilken nolla han ÄR. han som man ba nä men jag är inte kär i han vi ba ligger. han som man ba nä men han är så jävla dryg och allt är bara på hans villkor hela tiden. orka. han som man väntade flera dagar på att han skulle svara på ens sms och när han väl svarade var det inte med nog engagemang. han som nu helt plötsligt man bara kommer ihåg som den roliga. han med det fina leendet. som man hade så jäkla kul ihop med. som höll om en så fint på morgonen när man vaknade. som man kunde som va sej själv med. som man kunde lita på varje helg iallafall. och man börjar hålla utkik på tuben. och man hoppas på en oj hoppsan råkade du också vara på den här baren. eller en vibb på msn. ett spontant sms even?

och helt plötsligt vet man inte om det verkligen är ensamheten som tar fram dom här tankarna. eller om dom funnits där hela tiden. även före ensamheten. fan.


Av I'ma whop yo ass - 14 november 2009 14:07


asså ni vet den där när man just målat naglarna och blir så pinknödig så man ba nästan pinkar i brallan? åsså har man typ tajta strumpbyxor på sej.(kanske två lager even.) är det psykiskt eller? the mind playing tricks on ya eller vadå?

och börja inte härja om i-landsproblem nu. jag har inte mycket för mej. och det regnar. gott så.


hallå måste köpa:

 

"tänk om man hade en liten liten apa..ohm-pa..ohm-pa..ohm-pa..falleralleraaaa" *sjunger*

Ovido - Quiz & Flashcards