Alla inlägg under oktober 2009

Av I'ma whop yo ass - 29 oktober 2009 19:28


det härjar alltså en livsfarlig influensa i landet världen. den kan man dö av. så blir jag idag erbjuden att få det där vaccinet. det som typ alla vill åt men det räcker inte till alla nu i början. men jaha det kan man visst också dö av.

och som tjej med ganska pretty serious dödsångest med en hint av panikångest eller om det är tvärtom jag kommer inte ihåg vad läkaren sa så blir det här jävligt jobbigt. för tar jag vaccinet kommer jag ju såklart dö av en allergisk eller kemsik reaktion. och tar jag inte vaccinet kommer jag givetvis få den där jävla grisen och dö av den på vilket sätt den nu än dödar. ska ta reda på det där sista.

så...dö av influensan eller dö av vaccinet?  ni hajar ju beslutsångesten liksom.


     

Av I'ma whop yo ass - 27 oktober 2009 12:01


det pratas mycket om att sänka ribbor. att kanske inte ha en självklar bild om hur ens framtida man ska se ut och vara. spela lite i sin egen liga. vidga vyerna. det finns ju trots allt en för alla. se bortom kraven och drömmen. jag vill påstå att jag inte alls har höga krav eller på något vis har en bestämd uppfattning om hur min drömman ska vara. jag är inte smal i min smak. jag vill bara ha en kille som har långt hår gärna i tofs. som är lång. som har vältränade armar och synliga blodådror på händerna. som inte gråter så ofta. och som säger that's my girl med betoning på my till killar som kommer fram och flirtar på krogen. som har snälla ögon. kanske han också har rest jorden runt och just kommit hem och är fortfaranade solbränd. som kallar mej babycakes hela tiden. som hör av sej lite för ofta så där så man måste säga men gud vad han ringer hela tiden. för jo han ringer, han skickar inte sms. som har en snygg tatuering längs hela armen. och 3-dagars skäggstubb. som är barnslig och busig men ändå vuxen. snygga kläder alltid. som tycker jag är het i mysbyxor och wifebeater-linne. som älskar att skeda men bryr sej inte om jag vänder mej om efter ett tag när det blir för varmt och armen har somnat. som kan snickra lite för det har hans pappa lärt honom. som biter ihop käkarna ganska ofta och då syns det tydligt. och som säger det är du o jag nu efter tre dejter.


men förutom det så är det liksom öppet.



Av I'ma whop yo ass - 26 oktober 2009 19:00


jag rensar. strumpor. trosor. strumbyxor och bh'ar. såsom sej bör en måndag eller några dagar inför en flytt där jag redan räknat med att minst tre som sagt jo jag hjälper bangar. rensa it is.

så kommer jag till bh'arna. tar upp den ena 75B'an efter den andra. dom jag kan få ner ungefär fyra strumpor som utfyllnad i. dom jag inte kunnat ha på ungefär ett år eller två. väger noga i handen. och tänker att nämen ändå kanske en dag igen. och lägger i ha kvar-högen.


vissa skulle kalla det förnekelse. jag väljer att kalla det aldrig ge upp hoppet.



  

Av I'ma whop yo ass - 25 oktober 2009 21:50

aaaaalright..ya'll calm down now.. i ain't dead yet. jag har haft lite torka. lite mycket att göra. lite eget grubbel. sånt ni vet. men nu kör vi igen!



och förresten..visst vet ni att man kan kommentera inläggen? typ säga hej. bry sej. presentera sej. säga emot. hålla med. typ sånt skulle vara kul. heippa!

Av I'ma whop yo ass - 20 oktober 2009 21:41


och det är som jag säger till hon som gör mej komplett. det pirrar inte så som det gjort förut med mina inbillade han tittade på mej så nu är jag kär-förälskelser. men jag kan inte titta på han utan att le. och han ler alltid tillbaka.

det räcker för stunden.

Av I'ma whop yo ass - 16 oktober 2009 10:17


jag är ju en av dom som tror att alla har en tvillingsjäl någonstans på jorden...



undra vad anna gör idag? jag tror vi skulle kunna bli kompisar.



Av I'ma whop yo ass - 13 oktober 2009 20:03


träffar läkare idag. jag vill ha piller. jag tror jag börjar sakta förvandlas till man nämligen. eller tonåring igen. manlig tonåring. ja så. läkaren heeeelt klart inte så bekväm att använda samlagsindkerande ord.

jag: asså är det här som min-piller eller?

läkare som ska vara van vid alla frågor: nej mer än så men dom ska inte räknas som fullt skydd vid..ja du vet.

förvirrad jag: uhm..okej?

läkare som famlar i obekvämhet: du vet om du har..alltså om du ska..(pekar ner mot underlivet med help me out here-blick)..med nån...annat skydd också..när du ska..förstår du?

flinande jag: ja, du menar när jag ska knulla??


sa jag inte. men jag tänkte det. istället nickade jag och sa jo jag hajar.


Av I'ma whop yo ass - 11 oktober 2009 12:52


alltså kan det bli värre än att vara bakis samtidigt som man har mensvärken från helvetet? knappast säger ni. och jag förstår er. det är svårt att tänka sej. men lyssna på det här då. det kan bli värre. för man kan även ha blivit avstulen plånboken. och det är banken är soo not open-söndag. och maten man hade i skafferiet finns helt plötsligt inte kvar. och man har snart slut cigg. och snus.

på rikt. den där lagen om all djävulskap.(och nu använder jag ordet hata.) jag hatar den!


 

Ovido - Quiz & Flashcards