Alla inlägg under november 2009

Av I'ma whop yo ass - 12 november 2009 21:52


man ba: fan, ändå om det fanns en låt som beskrev hur man känner just nu och ungefär för jämnan. *letar runt*

  


*lyssnar på repeat*

Av I'ma whop yo ass - 9 november 2009 11:24


asså ni vet när man är på krogen och blir uppraggad av nån jobbig jävel, oftast även ful. ruskigt ful. med fel kläder. åsså dissar dom en innan man liksom hinner före. man ba men vafaaan kom tillbaka jag har en jävla oh snap-dumpning på lut här!!

är på marie leveau. störig kille kommer fram. obviously läst boken alla får ligga. vet inte vad jag grundar det på. menhursomhelst. han ba: men hur gammal är du? å jag ba: men gissa *gäspar ointresserat och tittar åt annat håll* och sen blir det en jävla gissningslek av allt och till slut säger jag men sjuttijävlania. och han ba: aaaah..aja men du är ju ändå i gott skick för att vara sjuttitalist ha det så bra tja.

och där står man o ba: happ *funderar på att kuta efter o fälla krokben för att sen råka gå rakt på pojkens skalle när han ligger ner så hans skalle kanske mosas och han ba vafan hände jag har ett mosat huvud*

närå. men asså. man tänker ju tanken utan att göra're. det gör man ju? *googlar anger management*

Av I'ma whop yo ass - 5 november 2009 23:42


okej men nu bra.inte helt nöjd. men fan ni vet, man vill ju ha rosorna och tillbedelsen på de bara benen och kanske choklad. menhursomhelst. det är okej. det funkar. för den här gången.

så vi kan väl glömma allt det där när jag ba: "hoppas det har hänt nåt jävla allvarligt och eller typ iaf kanske med nån släkting eller nåt.typ hunden."  bara för att det skulle vara bättre än det andra alternativet? amen vi gör det va? *glömmer*


nähäää jag sa aldrig det högt? kej.. men jag ba skoja ändå så. *skojar alltid*



Av I'ma whop yo ass - 5 november 2009 11:52


igår ba: nä men imorrn ska jag va glad. sluta larva mej. *ljuger för sej själv*

idag ba: jahaaa det regnar? och jag råka slå på kate nash. *själv-fajvar ironiskt*




edit för er som hann med i svängarna:  bytte just efter jag postat och self-fajvade ännu mer ironiskt.

Av I'ma whop yo ass - 4 november 2009 13:51


visste väl jag skulle få användning av den här låttexten nån dag. man ba *lyssnar på repeat*


Säkert! - Du kanske var på Holmön

Din mamma kanske hörde av sig 
Kanske en släkting som är sjuk, vem vet
Eller din telefon gick sönder
Du kanske tappade den i havet
Den kanske gled i vattnet
Kanske var på Holmön i helgen
Kanske glömde den i stugan
Spillde rödvin på displayen

Jag vet din kompis Karl
En sån klantig person
Han har hamnat i problem
Fick hämta ut han på polisstation'
Kanske var du i en olycka
Borde jag redan köpa blommor tro
Undrar om du gillar garbera
Undrar om du hamnar i rullstol

Eller träffade du en tjej
När du var på biblioteket
Nån som är mycket bättre än mig
En sån som inte luktar nånting
Och tänkte du precis det
När ni gick sakta genom stan
Kanske gick ni och åt kinamat
Eller hade du dålig täckning
Just den dan



...

Av I'ma whop yo ass - 4 november 2009 12:02


 

Av I'ma whop yo ass - 3 november 2009 12:02


okej det där med långt hår i tofs kan jag kanske förbise med. när alla andra punkter stämmer in liksom. mössa funkar minst lika bra. vi gillar killar med mössor. andra plats efter tofs faktist. så får det bli. intet sagt att allt är lika perfekt som det verkar på papper. men prognosen säger det ser lovande ut. och solen skiner. och nu hoppar jag försiktigt så jag inte slår mej så fasligt om det skulle råka bli platt fall. hopp hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards