Alla inlägg under augusti 2009

Av I'ma whop yo ass - 29 augusti 2009 17:05


jag är bakis.inte kräkas-bakis. inte ont i huvudet-bakis. bara orkar inte trycka ner tangenterna-bakis. och tom i skallen.

så medans jag ligger i soffan och stirrar ut i tomma intet och väntar på ork och inspiration kan ni njuta av det här lilla mästerverket istället.



Av I'ma whop yo ass - 27 augusti 2009 12:01


hatar när jag ignorerar glömmer bort det där med att vin blir jag bakis av - sprit blir jag inte bakis av. åsså dricker jag 3 glas vin. hatar det.

man ba " nä men den här gången kanske det går bra..." 

suck.

Av I'ma whop yo ass - 26 augusti 2009 12:07


lunchar med fina uppsala. jag lär mej ofta nya saker om pojkar när jag träffar honom. det är bra. men alltså det jag fick lära mej igår. helt sanslöst. visste ni att pojkar inte förstår en sån simpel sak som att om man till exempel frågar "vad ska du göra i helgen", då förstååår inte dom att man egentligen menar "ska vi göra nåt tillsammans i helgen (och säger du nej så dör jag)". hallå hur tröga är pojkar egentligen? så tycker dom det är vi som  är konstiga som blir sura när dom gör andra planer och inte frågar oss om "ojsan hoppsan du kanske ville hitta på nåt utan att du sa nåt rakt ut?"  man ba "men duuh!!" 

ska man liksom börja måsta prata klarspråk helt plötsligt? artikulera? prata långsammare? gå ner på en samtalmedenfemåring-nivå? vavava?

kategoriserar det här i pojkar. hade lika gärna kunnat passa in under obegripligt.

Av I'ma whop yo ass - 25 augusti 2009 19:36


men hallå pinis!! inatt grät jag till paradise hotel. jag vet. det finns ingen som helst logisk förklaring till det hela. paradise hotel liksom. jag skäms. och efter idag vill jag inte prata mer om det.

men asså åh..gleager åkte ut. och det var så jäkla otippat. och sorgligt. och alla ba grät. och var arga. och grät. killarna grät mest. så jag vet inte om det var det att alla grät som gjorde att min underläpp också började darra.

eller om det var det att gleager är lätt den hetaste av killarna på hotellet och nu har jag ingen att titta på och fantisera om varje kväll och det är ett tag kvar av säsongen. det kan ha varit det ja... grät gjorde jag iaf och nu talar vi inte mer om det.

mmmm...gleager....

Av I'ma whop yo ass - 24 augusti 2009 23:36


asså jag kom att tänka på en grej ba så där. jag vet inte var jag får allt ifrån men.. låt oss tala om det här med killar och unibrows. varför har dom dom? vet dom inte om att man kan plocka ögonbrynen? eller anses det vara en styggelse? är dom kanske inte medvetna om att det inte ska va så? jag förstår inte. för det kan ju inte vara så att dom tycker det är snyggt? att dom kollar sej i spegeln och ba fan va het jag är med mitt unibrow. jäkla freeesh. jäkla maaanligt liksom. så kan det väl inte vara? va? go figure liksom...

ah det var bara det. sånt jag ligger och funderar på i soffan på förnatten. gott så. ni kan återgå till vad ni gjorde nu.

Av I'ma whop yo ass - 24 augusti 2009 11:35


men gud mitt bland alla öppnar min bröstkorg och blottar mitt hjärta-låtar hade jag nästan glömt bort..jag är ju för fan hip hoppare. hoppsan. så jobbigt när jag glömmer det. deppen liksom. ba oh my heart is broken..i will die on this floor..i'm moving you will never see me again..i gave my heart to u and u ate it. orka sånt liksom. så sitter jag och undrar för mej själv varför jag är så jäkla blå. man ba hallå slå på lite bitches and hoes anyone..? så jag gör. blotta mitt hjärta-låtarna får numera bara lyssnas på högst HÖGST tre dagar i veckan. aiiiight?



Av I'ma whop yo ass - 23 augusti 2009 11:38


min dator har gått bananas. lyssnar inte alls på vad jag säger. jag har stängt fönstret just in case jag också går bananas. så medans jag hajkar ner på stan i jakt efter en ny kan ni lyssna på Montt Mardiés fina Paraply. för den är så fin så man ba dör.en del skulle tänka ooh det här är för jag o min kille eller tjej. jag tänker oooh alla mina finaste den här är för oss. alltid och för evigt. puss!!!






Av I'ma whop yo ass - 22 augusti 2009 10:35


ni vet när man tänkt ut värsta sensomriga casual outfitten som gör att man ser så där nämen hoppsan här går jag på stan och ba drog på mej nå gamla kläder jag hitta i gareroben sen satte jag huvudet i en tofs ba så där oj vad söt jag blev man kan tro jag stått och fixat mej i över en timme men det har jag inte det tog ba en kvart-ut och har planerat att gå förbi butiken där ens senaste offer  objekt arbetar. åsså regnar det. utav bara helvete. ni vet då? fan vad störigt det är.


Ovido - Quiz & Flashcards