Alla inlägg under maj 2010

Av I'ma whop yo ass - 31 maj 2010 12:32


på fredagen tog jag ryssen i handen å förfirade min födelsedag. black rebel motorcycle club spelade på nalen å ryssen som är typ bäst hade köpt biljetter i present till mej å henne. vi hade laddat i veckor. om inte varje dag så iallafall varannan skickade vi sms till varann med ord som peppen ladden å woohoo.

där gick vi nu brevid varann. lite vilsna i stanstan. gå nära över plattan by night man har ju hört hur det är där. så vi gick tätt, vilsna men peppade. jag med lepposstrumpbyxor å kängor å hon med jeans, rutig skjorta å converse. så olika men ändå så lika. fantastiskt. vill du ha öronproppar frågade ryssen. pffft sa jag. å sitter fortfarande med lite lock för höger öra.


å där i vimlet på nalen såg jag min alla förstaste kärlek. han som fick min allra förstaste tungkyss. den varade i 3 sekunder ungefär. johan. jag minns det som igår där vi stod å dansande tryckare på ängskolans matsalsgolv. å hur alla kompiar hade peppat å stod i ring å väntade. å hur lycklig jag var efteråt över att jag vågade. å jag minns hur jag sedan ägnade en hel dagbok åt honom. vi var tolv år. menhursomhelst.

där var han. lika vacker som då. ryssen sa gå fram å säg hej. nä sa jag jag står här så han får syn på mej istället när han går förbi. jag drack min öl förväntansfullt å försökte se casual ut. sen gick johan åt andra hållet istället. å jag såg han inte mer för då började konserten.

Av I'ma whop yo ass - 25 maj 2010 18:08


asså jag ber om ursäkt över att det varit sugit skrivande på sistonde. jag har tappat stinget. jag är medveten om det. det är knas i knoppen. jag lovar bättring snart. tålamod mina vänner. menhursomhelst.


asså sa jag att synthluggen i söndags ba hallå lägg till mej på fejan? gjorde inte det va? ahmeniallafall det gjorde han. å herregud. herregud!

synthluggen: jag är hungrig. vad äta??

jag: jag äter korv.

synthluggen: jag ska nog äta soppa!

jag: korvsoppa.

synthluggen: näe blääh vad äckligt!

jag: chorizo.


å ni ba: men hallå varför sa du ja till att adda han? å jag: men hallå han smög sej upp brevid mej när jag loggade in. *trodde han sov*

epic fail.

Av I'ma whop yo ass - 24 maj 2010 08:49


på lördagen ramlade jag, ryssen, ynnaf å modellen ut från vinig lägenhet å in i en rätt nedstämd hotellbar. morrisseykväll. vi visste inte det när vi gick dit men sa okej bara haja läget. jag behöver socker å fina ord plus har inte hånglat på månader å har ibland ingen karaktär. så när en halvsöt pojke började prata med mej var det kört. hemsläp. eller vi skulle ju bara ligga sked å prata om livet å så. ni vet. på morgonen vaknade jag å tittade på pojken. hela kvällen å natten hade jag fått socker strött över mej. sådär så på morgonkvisten hade sockret smält å jag kände mej klibbig. tog en dusch. pojken vaknade å började strö igen. herregud. jag messade realist javisst: jag fick hemsläp. han är nu kär i mej å vill inte gå hem. jag är inte kär å vill han ska gå hem. hilfe!

jag sov räv i 3 timmar. nä jag sover och känner inte dina femtontusen pussar på min axel å strykningar på håret. synd. herregud gå hem.

på eftermiddagen åkte jag hem till mama j å la mej på kökssoffan. jag berättade om traumat. hur jag mött kanske var femte puss med en halvhjärtad mmmm puss du. å försökt att inte vara så fantastisk å underbar som kvällen innan. hostat slem å haft mej. sett bister ut. inte frågat om han ville ha kaffe.

- men vadå ge han en chans han kanske är superbra, sa mama j.

- han kallade mej sin gullrumpa med prata till en bebis-röst.

- å hade svartfärgat hår med synthlugg

- hahahahahhahahaa okej. jag förstår.

- tack.


men han var bra på å hångla. det ger jag han. men herregud asså. gullrumpa.

Av I'ma whop yo ass - 22 maj 2010 11:59


å jag var nog smådeppig som det var. över att alla verkar ha hittat kärleken å är så lyckliga. å med alla menar jag kanske tre av tjugo. men ändå. så dök bilden jag pratade om häromdan upp framför mej. jag vill visa den för er. jag vill också ligga så på någon. jag vill ha någon att få ligga sådär på. jag vill ha någon som grabbar tag i mej å drar upp mej på sin bröstkorg å mage. jag har bara ett problem. jag är inte liten. man ser inte mej å tänker oh så petit hon är. jag är inte heller feminin. jag försöker. men det blir alltid lite tufft tufft över det hela. jag säger inte att jag är stor. jag är rätt normallång. absolut inte ett kilo för mycket på kroppen. jag är inte manhaftig. jag har bara inte det där ni vet. det lilla söta. jag vill vara liten å söt. jag vill kunna krypa upp på en pojkes överkropp å krulla ihop mej.


 

Av I'ma whop yo ass - 21 maj 2010 10:38


jag är barnvakt åt realist javissts blommor. ett stort ansvar. jag brukar döda blommor bara av att titta på dom. jag kan inget om blommor. men när jag har en riktig lägenhet igen ska jag ha sånna stora så jag lite bor i en djungel. hursomhelst. för några dagar sen upptäckte jag att den störstaste blomman hade fått knoppar. å en liten blomma. jag fotade å visade realist javisst. stolt som en tupp. jag kan visst.

idag upptäckte jag att nästan alla knoppar slagit ut. å jag fylldes av en sån lycka. vet inte varför. jag bryr mej inte om blommor så. å jag ska inte ens låtsas försöka mej på nån symbolik eller analys för jag är inte djup nog för sånt. jag ska ba visa er å realist javisst blomman. yes!


 

Av I'ma whop yo ass - 20 maj 2010 21:19


det är stopp i knoppen. eller inte stopp. det är för mycket helt enkelt. jag har sånna dagar ibland. kan inte sortera tankarna. det är sånna dagar då jag börjar jobba på åtta nya playlists samtidigt. kommer på att jag ska tatuera in det där peacemärket litet bakom örat istället för stort på underarmen. diskar samtidigt som jag sorterar kläder i färgskala å kommer på att jag vill ha långt hår å inte klippa mej på söndag. eller tre centimeter kan jag klippa. å då jag sitter å minns tillbaka på tiden jag lyssnade på warren g. å bush. å counting crows. jag förstod livets mening å fick aldrig vara ute lika länge som mina kompisar. en till playlist påbörjas. mina bihålor gör så ont så jag vill gråta. ringer mamma i spanien å frågar om det är normalt att svimma när man snyter sej. ser en bild å tänker att så vill jag ligga på någon. någon fin. till exempel nadas heta bartender som jag såg idag. han cyklade. jag försökte se cool ut. skriver to do-lista: kolla synen. ring farmor.

nu lyssnar jag på speedy gonzales med hep stars. tror sova är en bra sak. gonatt.


Av I'ma whop yo ass - 19 maj 2010 18:55


å just som jag hade hämtat mej från att ha svimmat lite i badrummet så ramlar jag in i han. nutid. å typ svimmar igen. han sa oj titta vad din hand skakar där jag krampaktigt stod å höll i min ta med-latte som vore den en lyktstolpe. jo sa jag jag svimmade nyss det är lite skakigt. jo sa han jag såg det på fejan. men det var givetvis bara hans helt oväntade å oförberedda uppenbarelse som gjorde mej skakig å hjärtklappig. å jag hade tänkt va chill å ba yo hur är det kram fan va kul när vi ska spela brännboll nästa helg. men hans stela osäkerhet å nån slags förlåt mej-aktiga ansiktsuttryck gör att även jag hasplar ur mej ord å meningar i stil som äre bra långhårig du blivit äre bra annars då fin hatt å annars är det bra eller jo varmt som fan jaha men är det bra med dej å så. upprepningar å nonsens som vore vi främlingar å inte två som legat tätt tätt. å när jag ser att hans vänner även dom tycker att stämningen är allt annat än bekväm så säger jag att jahanämensåatte..måste rusa nu fast jag hade ingenstans att gå. å han säger ja jo vi ska fortsätta jobba lite här dårå. kul å ses å vi hörs. jo. å när jag kom ut ur gallerian å bakom knuten satte jag mej ner lite på huk å stillade hjärta plus kropp. rökte en cigg. andades. så harklade jag mej å placerade solbrillorna på nosen. å sen gick jag vidare.

men asså hjärtat.


hjärtat.

Av I'ma whop yo ass - 18 maj 2010 11:57


jag å realist javisst satt häromdagen å drack kaffe å samtalte om livets viktigheter. alltså pojkar. plötsligt insåg vi att vi glidit ifrån ämnet å pratade om andra saker. å vi hamnade bland saker som är otippade med mej. jag har hunnit med en del saker i mitt liv. ibland behöver jag påminnas om dom. helst när jag fastnar i fan jag har inte gjort nåt kul i mitt liv bara blajat-tankar. så tänker jag på saker jag gjort å som folk jag lär känna ba duhadevadåsadudetvarotippat till.

jag har hunnit bo i grekland i fem år å pratar således rätt så jäkla bra grekiska. tydligen kan jag också dansa grekisk folkdans. (nåt jag upptäckte när jag skulle larva mej på en dansklubb å freestyla å alla greker runtom ba satte sej ner på huk å klappa takten å ba opa!) *opa*

jag har koreograferat videor till band som ingen vet om här men är stora i andra kontinenter. å först jag helt trött ba vadå etta på mtv asia.. sen förklarades det för mej att asien är rätt stort. i folk å kubik å så. jaja sa jag.

sen har jag varit med i en sån polisserie på tv. ingen grej. men jag hade glömt bort å kom på häromdan. haha.

aja listan kan göras lång. ska inte bli långtrådig. det jag skulle säga som verkar vara det folk mest reagerar duhadevadåsadudetvarotippat på är min karriär som cheerleader. japp. cheerleader. med pom-pons å tofs i håret å sån kjol ni vet. man ba you go girl!! vi byggde pyramider å hoppade å lärde oss att sätter man tungan i gommen ler man naturligt å får inte kramp i kinderna. jag har faktist ett sm-guld i bagaget. när em-silvret togs var jag dock i grekland å lärde känna typ giorgos. la ner cheerleaderkarriären i samma veva. men asså jag var värsta dancecoach å co.captain å vi var sponsrade å skrev autografer å så på gator å torg. en gång var vi med i en sån väggalmanacka också. jajjemän!


sen en till sak som folk reagerar på men mest med fniss dårå..är den grejen att jag har en silvermedalj i pingis. hepp hepp!

Ovido - Quiz & Flashcards