Direktlänk till inlägg 23 november 2009

lördag schmördag.

Av I'ma whop yo ass - 23 november 2009 18:00


jaha men vem behöver lördagar liksom? man kan faktist gå ut och dricka vin på en måndag också. i den här stan kan man. gud jag visste jag gjorde rätt när jag flyttade ned hit. nu gäller det bara att lokalisera var andra måndagsvinar. och med andra menar jag givetvis fina pojkar. *googlar måndag + bar + heta singlar*


Måndag Måndag

 
 
Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

24 november 2009 10:24

Fick den där frågan häromdagen. Var hänger man på en måndag? Min reptilhjärna säger Vampire Lounge som typ lever på måndagar men jag tycker det suger halvhårt. Indigo är ju alltid ett säkert kort. Och Hotell Malmen är det alltid lite folk på. Var landade du någonstans?

http://hurskajaggahem.wordpress.com

 
Ingen bild

I'ma whop yo ass

24 november 2009 11:31

ahmen det blev ljunggren i sedvanlig ordning. tryggt och lite som ens vardagsrum. men där fanns inga potentiella ylletröjor. iaf inte i min favoritfärg.
det är ju tydligt att jag måste börja gå oftare på malmen? indigo har jag aldrig förärat med min närvaro. kanske får testa på vinonsdag...

 
Imorron

Imorron

24 november 2009 22:59

Du verkar vara hyfsat språkbegåvad, och du har iallafall en del saker att säga.
Så min enda fråga är. Varför I Hela Jävla Helvete massakrerar du språket som du gör? Varför?
Det du gör med svenska språket är tamejfan värre än alla etniska rensningar i mänsklighetens historia, och det är tamejfan värre att se också.
Det fräter som syra i mina ögon, och jag ber till gud att en av två saker inträffar.
1: Du börjar någonstans, någon gång i livet, förstå Varför språkregler finns till.
2: Din blogg transformeras till pappersformat och självantänds.

Tyvärr tror jag mest på alternativ nummer två, men friskt vågat hälften vunnet som man brukar säga.

Tack:)

http://imorron.blogg.se

 
Ingen bild

I'ma whop yo ass

24 november 2009 23:05

varsågod. det var så lite så. :)

 
Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

25 november 2009 11:00

Fan, jag har lite svårt för Ljunggrens. Östermalmskt södermalmskt liksom. Du borde spana in Indigo, pretty decent. Och keep up the writing!

http://hurskajaggahem.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards