Direktlänk till inlägg 19 november 2009

desperado the road is calling.

Av I'ma whop yo ass - 19 november 2009 19:55


men ni vet hur det är. ligger man ensammen på soffan varje kväll och har tänt ljus och är rätt mysig men har ingen som kan komma och se vad mysig man är så blir man ju lite knäpp. ens fina går på dejter, pussas och har nån som kommer och sover varje kväll. själv lyckas man bara få till casual fylleligg liksom. amen ni vet. man bliiiir ju fan knäpp då. så där så man börjar gripa efter halmstrån som man egentligen redan hade räfsat ihop och slängt bort. man börjar alltså tänka på han den förrförrförra. han den dryga som man ba meh vilken nolla han ÄR. han som man ba nä men jag är inte kär i han vi ba ligger. han som man ba nä men han är så jävla dryg och allt är bara på hans villkor hela tiden. orka. han som man väntade flera dagar på att han skulle svara på ens sms och när han väl svarade var det inte med nog engagemang. han som nu helt plötsligt man bara kommer ihåg som den roliga. han med det fina leendet. som man hade så jäkla kul ihop med. som höll om en så fint på morgonen när man vaknade. som man kunde som va sej själv med. som man kunde lita på varje helg iallafall. och man börjar hålla utkik på tuben. och man hoppas på en oj hoppsan råkade du också vara på den här baren. eller en vibb på msn. ett spontant sms even?

och helt plötsligt vet man inte om det verkligen är ensamheten som tar fram dom här tankarna. eller om dom funnits där hela tiden. även före ensamheten. fan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards