Direktlänk till inlägg 26 november 2009

call off the skallgång.

Av I'ma whop yo ass - 26 november 2009 21:47


om det nu är någon som undrar om det där måndagsvinet sänkte mej helt. eller om  jag kanske fann en man i slutet av kvällen som jag tog med mej hem och har hållt mej inlåst med i dagarna fyra här i min varma mysiga lägenhet där ljusen alltid är tända och där vi har matat varann med ostbågar och myst under duntäcket och sagt va fin du är till varann hela tiden och sen pussats som om det inte fanns någon morgondag och sen imorse så sa han de magiska orden "det är typ du och jag nu". jamensåatte iallafall om det nu var någon som trodde  det..så måste jag göra er besvikna. jag gick hem ensam. eller gick o gick. tog taxi. det regnade såklart. och var kallt. och igår köpte jag en jättestor stickad mössa. och en jättestor halsduk. man måste hålla sej varm på nåt vis ju. jag ser ut som ett skogstroll i mössan. men tja nån gillar säkert skogstroll i den här stan. (och med nån menar jag nån man)

hursomhelst, det var bara en parentes, så har jag bara jobbat. helt enkelt. typ så mycket så jag är tvångsledig imorgon. gör int nå. ledig en fredagkväll. praise the lord. jag trodde väl aldrig att när jag imorse nästan grät av trötthet och tänkte måtte nåt hända så jag inte behöver jobba imorgon, att någon skulle höra mej. men arbetstidslagen gjorde. tack.

så idag när jag kom hem öppnade jag kylen och ropade: "hej du fina flaska cava som väntat i kylen så länge! jag har längtat efter dej! imorgon syns vi!!"


 
 
Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

27 november 2009 09:24

Minus ostbågarna så var det typ den bild jag målade upp. Men hold on, snart kommer dom där magiska orden nog din väg. Until then: Cava är alltid cava och därmed finare än fint. Enjoy!

http://hurskajaggahem.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards