Alla inlägg under september 2010

Av I'ma whop yo ass - 10 september 2010 12:33


hoppla gänget ni har väl hört? ryktena på stan. djungeltrumman. jag flyttar! bloggen asså.

för det har startat upp en förjävla bra sajt som jag hoppas ni alla följer med till.

KÄR & JÄVLIG

regga er. kärleka loss. jävla loss. skaka skalle med oss!

nu kör vi! hupp!!


Av I'ma whop yo ass - 10 september 2010 12:13


när chipspåsen är tom får man snyta sej å ställa sej rak i ryggen. herregud hålla på å bråkas. det leder ingenstans någonsin. upp med dej nu å skit i allt. jag skiter i allt. ta mej om du vill ha mej ropar jag till dom två som jag vill ska vilja ha mej. ja dom är två. den ena är en idiot. men ska vi verkligen ha han då? men han är snygg som satan. men herregud. tönt.  hallå vi skulle inte bråka mer. ja jag vet. vi tar en kaffe jo det gör vi. i kaffet hittar jag en insekt. den verkar sej ha följt med ända från colombia å död är den. häll ut kaffet. kanske lika bra att gå en sväng på en bar å träffa jonnski. det kan va lika så bra ja. klä upp sej lite. man får försöka piffa upp vardagen så gott det går. jag hänger ett tjurhuvud runt halsen å tar på mej nya sprakiga byxor. en öl. det kan få stopp för vårat bråk ett tag. visst då. ja det tror jag. en öl å babbel å fånga upp på en bar. bra taktik. sen frågar jonnski happ vad händer med alla pojkar då?


dagens ba åh-låt"

Av I'ma whop yo ass - 9 september 2010 12:52


sitter å slåss med mej själv. försökte sortera tankarna å ställa dom på led. fail. dom vägrar å bara stångas å bökar. skrek du kan ju ställa dej i led.så jag släppte allt lös igen å nu är det ett helvetes slagsmål. det flyger nävar genom luften. det knuffas å sparkas. jag säger jag är sabbad. rak höger å ett skärp dej. jo men jag vågar inte hoppas å engagera mej längre. en till smäll från högersidan. fast egentligen sitter jag ju å hoppas hela tiden. drömmer å planerar. en knuff från vänster sida å ett du ser. men det är ju ingen idé. ingen vill ha mej ändå. herregud din sorgliga självömkande typ. jamen på sanning. jag blir bortvald. jag blir kompisen. skön å hänga med. men du vet ju att du är typ den bästa flickan man kan ha. klart jag vet. men det vet ju inte dom. du kanske skulle våga låta nån upptäcka det? gjort. och nej icket aldrig mer. ta initiativ? här tas inga initiativ. ja då får du fan skylla dej själv. jaha men låt mej. mitt hjärta orkar inga mer nederlag. du kanske kan köra nåt safe-card. nej jag vill inte sejfa. hur fan träffar alla sina sina hur blir dom så kära. du kanske borde ta dej ut mer. nä det är ingen idé. kej men sitt där å ruttna då med din chipspåse i knät. nä jag vill träffa å våga å hoppas. men du gör ju inte. vågar inte. nä jag vet. mes. å nu är det slut chips också.
typiskt dej. typiskt mej.


dagens ligger som en våt fläck på golvet-låt

Av I'ma whop yo ass - 8 september 2010 10:20


saker jag blir förbannad över att jag är livrädd för:


när en parkerad bil startar motorn just som jag passerar.
gå ensam hem från tuben när det är mörkt.

dö i sömnen.

att aldrig hitta en man att älska. å bli älskad av.




Av I'ma whop yo ass - 7 september 2010 13:04


å livet pågår nånstans där ute. men jag är inte med. jag ligger på en luftmadrass med för mycket fritid. telefonen är tyst hela tiden. jag vill ha sms från vänner där det står ska vi fika? jag vill ha sms från jobbet där det står kan du jobba? jag vill ha sms från fin pojke där det står vad gör du baby? ute är luften så krispig så man nästan kan höra det. krisp krisp. snart får jag börja ha mössa. det är bra. jag flagnar på bröstet. kan inte sluta dra loss hud. mani. jag har ett kli i kroppen. rastlöshet. tre dagars vila känns som tre veckor. jag har inget att göra. å så här var det inte nyss. jag vet inte vad som hände. men det känns lite som att jag är den sista människan på jorden. kanske är det det här som menas med att landa. i så fall är jag redo att lyfta igen.


    

Av I'ma whop yo ass - 5 september 2010 20:04


- jag vet inte vilka jag ska rösta på.
- shit vilket högt hårfäste hon där hade!
- blir det höger här framme?
- jag gillar ändå jan björklund.
- svär inte i min bil.
- i motsats till dilbas hårfäste.
- men jan björklund har glugg. som jag.
- hennes pannfäste sitter nästan ihop med ögonbrynen.
- jag borde ha bakisbajsat innan vi åkte.
- men han är ju liberal för fan!
- vadå vem är dilba?
- här blir det vänstersväng.
- ja men mona sahlin då. på rikt??
- tanten i gps'en säger u-sväng.
- vem fan var det du hångla med igår?
- hallå vem är dilba??
- nu kör du ba rakt fram.
- nån brud från elfenbenskusten.
- nu är alla tysta i två sekunder.
- gps-tanten har spårat ur.
- men tyst!
- är kalvfond alltid i flytande form?


det är söndag. i en bil med fem bakisfulla typer. alla vet rätta vägen. ingen har ett enda rätt. meningar å åsikter flyger kors å tvärs. diagonalt. bakåt å framåt. vi är alltid roligast dagen efter.

Av I'ma whop yo ass - 5 september 2010 11:32



övertrött å speedad å en timme försenad är jag på väg hem. tiden är knapp för vi ska ju ut å bete oss. realist javisst ska iväg å göra en sak som vi inte riktigt vet om den är bra. jag säger hon ska vänta tills jag kommer hem för jag har en flaska vin hon kan ta med dit hon ska. dit jag inte vet om det är bra att hon åker. men det ska vi diskutera imorgon säger vi. jo. jag har även köpt henne en nyckelring där det står i love mallorca. jag köpte en likadan till mej själv. nu när vi delar ytterdörr å har varsin likadan nyckel tänkte jag att vi kunde ha likadana nyckelringar. realist javisst säger va fin men när hon gått ser jag att den ligger kvar på köksbänken.
sen kedjreröker jag tre cigg. går mest bara runt runt runt. upptrissad. ryssen säger skynda dej fan jag somnar. så jag skyndar mej. snurrar in å ut ur dusch. mitt hår är alldeles för vitt å mitt ansikte alldeles för brunt. vänster överarm börjar flagna å jag råkar gå ut i samma linne jag haft på mej sen jag vaknade 06.00 på mallis. så kan det va ibland. å sånt får man skita i ibland när man är väntad å längtad av fina typer.
å ryssen blev jätteglad för sin mallorcatändare.

Av I'ma whop yo ass - 3 september 2010 17:59


så är den här. sista kvällen på mallis. enteligen. stockholm saknas mej. å jag är trött. asså jag börjar gråta-trött. jag har jobbat 80 timmar sen i lördags å har fortfarande 12 kvar. skål.

å jag är nöjd. näsan lyser klarröd. jag har köpt mallorcatändaren till ryssen. jag har flirtat på bra med den alldeles för unga men förbannat heta mössbeklädda plockaihopsolsängarna-pojken på stranden. jag har druckit öl på balkongen med solnedgången som enda sällskap. jag har inte tagit ett enda foto. jag har badat i havet. å jag har bränt vänster kroppshalva. (haha jag ser helt skev ut.)

hemma i stockholm väntar de tre bästa pojkarna. lillebror, P å snygg-jonne. dom är på mini-semester å det var en dum helg men dom väntar på mej det har dom lovat. vi ska dricka öl å bete oss. ynnaf, ryssen å realist javisst ska också med. asså bättre välkomstkomitté kan jag inte tänka mej. jag har längtat tills imorgon sen dagen jag åkte. 

happ! så ser ni nån solbränd som går i sidled med brända bruna sidan först å är galoschfull efter bara en öl imorgon kväll. då äre jag tralala. pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards