Alla inlägg under augusti 2009

Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:39

av nån anledning tänkte jag börja blogga igen. i brist på annan sysselsättning. (läs: pojkar att hångla med. pengar att shoppa för. kompisar att fika med klockan två en vardag.)

jag har lagt in lite av mina gamla inlägg så alla gamla läsare ska känna sej som hemma. fiffigt va?


vi kickar igång med den här gamla favoriten..pepp pepp pepp!!


Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:15

som om jag behöver värsta midsommarfesten med supermycket folk, hångel och tumla i buskar. knappast. fin middag med faster och kusin, rosévin och lära sej nytt otroligt beroendeframkallande kortspel funkar för mej. bara när jag ligger i sängen klockan tolv på natten som jag kanske undrar vad alla andra gör för roligt just precis då.och att jag inte är där.men sen kommer jag på att jag kommer må som en prinsessa när jag vaknar och det kommer inte dom.

Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:11

idag är det min sista dag som tjugonånting. jag har en minor crisis. och då får man faktist köpa 3 par jeans 2 par jeans, en klänning och ett par skor på en dag. det har mamma sagt.

om man också har gått ned två storlekar får man kanske köpa ett par till jeans imorgon. men bara kanske. vi har inte bestämt ännu.

(om viktnedgång har med jag-blir-30-års depp frågar ni? ja det är väl det eller allt ligga kan jag tänka.)

Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:11

sms jag tycker om att få på en lördagsnatt :

"ska vi ligga med varandra?"

Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:06

Jahaja...här sitter jag en Måndagskväll och laddar ner gamla kärlekslåtar. Samt sjunger med. Snart vajar säkert tändaren i luften också. Vet inte om det är hormoner eller kärlekstörst. Men ser jag ett förälskat par på teven så darrar underläppen och jag suckar lyckligt. Åsså laddar jag ner Stings "Every breath you take"... Oh life.

Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:05

Tänk jag kommer ihåg när vakna upp med träningsvärken deluxe i benen berodde på en aktiv natt i sängen med en härlig och viril (hej pretto ord!) man. Ja eller pojke då..det var ju ett tag sen.
Igår vaknade jag med samma smärta i benen och kunde bara säga att nä..det är förkylningsvärk due to mycket jobb.
Men jag är inte bitter....

Av I'ma whop yo ass - 13 augusti 2009 12:04

Granntanten stannade mej i trappen härom dagen.

Granntant: Vet du vad jag tänkte på?
Jag: Nej, få höra!
Granntant: Att du är den tystaste granne jag nåååågonsin haft!!
Jag: Jahaja..det var ju trevligt att höra!

Tanten har bott här sen 1973.

Ska jag nu ha ångest över..
A. Hur trist och gammal jag är som inte längre stör grannarna?
B. Hur sunt det är att jobba varje helg istället för att ha feta fester?
C. Att jag aldrig mer kommer våga spela musik högt, för att upprätthålla min image i trappen?

Ovido - Quiz & Flashcards