Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

när man kommer på sej själv i efterhand.

Av I'ma whop yo ass - 25 maj 2011 09:30


jag har ställt klockan på tio för det vankas lunch med kaos. hon ska bjuda mej på lunch men själv så har hon redan ätit lunch för jag tog sån tid på mej å jag har just ätit frukost så då bjuder hon mej på kaffe istället men har glömt plånboken så jag bjuder henne. det är som det ska vara med kaos.

förra veckan när vi sågs för första gången på ett halvår pga hon bor i skogen med massa barn å så hann vi bara gå igenom min sjukhusvistelse å hon frågade om jag fortfarande var nykär å jag ba nä asså det är slut han var ej för mej. å vi ba insåg att vi måste prata oftare. denna vecka pratar vi om skägget. (jaha ni ba: skägget? jo haja svårt det är att stava till piasavakvastskägget plus svinlångt ord. skägget. ni hajar å vi fortsätter.) jag berättar om det tecken jag bad om å det tecken jag får å hon säger jo å jamengud. sen berättar jag hur det var den där gången i januari å att fast jag hade kocken så från den kvällen tänkte jag minst lika mycket på han med skägg å gubbkeps (ja piasavakvastskägget) å tittade på hans fb-profil flera gånger i veckan. å kaos ba titta på mej när jag sa det å jag ba oj. där ser man.

det undermedvetna å det man kanske visste från allra första början osv...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards