Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

på rikt först jag ba: får jag lajka? hon ba: jaja.

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30


- oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen.

- haha jo fan.

- hur gick tankarna?

- jamen själv snokar man ju.

- ja.

- men jag vill ej andra ska snoka.

- nä.

- dubbelmoralen.

- ah.

- men jag bryr ju mej inte ett skit om vad folk jag ej umgås med tycker.

- true dat.

- kör i vind tänkte jag.

- hissa segel!

- ska det göras så ska det göras fullt ut!

- heja heja!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 09:00

  detta har jag glömt att skriva om i allt virrvarr av kockar, blodproppar å skägg: nya fb-trenden bland mina vänner..."ryssen is now in a relationship" + "hon som gör mej komplett is now in a relationship" + "smurfen is now in a relationship" + "k...

Ovido - Quiz & Flashcards