Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

jag hånglar ju aldrig in public!

Av I'ma whop yo ass - 31 januari 2011 19:49

skrivet: januari 19, 2011


jag å hon som gör mej komplett sitter på den lilla loungebaren. jag kan inte påstå att det är mycket folk ute på byn mittenhelgen i januari. det är ca tre bord ockuperade men av dom tre sitter det fina pojkar vid två. å det gillar man ju. vi slår oss ner vid ett av dom två borden med fina pojkar. en känner vi väl, de andra inte så värst. en är het tycker hon som gör mej komplett. det har hon gjort i flera år å han tycker samma om henne. så går dom bara omkring å tycker så om varann hela tiden.
jag pratar mest med nikz, en gammal vän. vi sitter å pratar gymnasienostalgi å han kan inte glömma att jag för en vecka sen kallade hans nya trendiga hår för pottfrisyr. sen går han å jag börjar prata med en skäggig med gubbkeps som direkt för tankarna till nikola sarcevic. han är trevlig. han ser ut som 40 men är är 28. sen går han till baren å jag tänker typiskt. jag har en sms-konversation med ryssen nere i storbyn. hon dricker öl.
i bordet brevid sitter en annan fin pojke. kocken. jag vet att han är kock för det har lillebror berättat. han är också skäggig å ser ut lite som en surfare. vi tittar på varann å han säger hej å jag säger hej sen tittar jag bort. en stund senare ser jag i periferin hur han iakttar mej. så jag vänder mej om å han frågar om vi ska gå ut å röka. eller han gestikulerar å låtsas ha en cigg mellan fingrarna medans han pekar på mej å sej själv. jag nickar leende till svar.
vi går ut å röker å han säger jaha å ler. jag säger jag vet vem du är. han har ingen aning om vem jag är för han har bott utomstädes i många år. sen kommer jag inte ihåg vad vi pratade om. jag kommer ihåg att jag tänkte jahaja här står jag å pratar med den här heta pojken jag smygspanat på i omgångar genom åren. sen frågar han om vi ska hänga. ja det kan vi väl säger jag. då kysser han mej. hoppla sa jag. fint sa han. sen gick vi armkrokade tillbaka in till dom andra.
jag svarar på ryssens senaste sms som inkommit medans jag rökte/hånglade.


"jag hångla just."
"haha va! du som. med vem?"
"osäker på vad han heter. han kom fram å ba ska vi röka sen hångla vi."
"det syns inte på sms men jag pissar på mej."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards