Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

men fnittret övar jag på.

Av I'ma whop yo ass - 22 maj 2010 11:59


å jag var nog smådeppig som det var. över att alla verkar ha hittat kärleken å är så lyckliga. å med alla menar jag kanske tre av tjugo. men ändå. så dök bilden jag pratade om häromdan upp framför mej. jag vill visa den för er. jag vill också ligga så på någon. jag vill ha någon att få ligga sådär på. jag vill ha någon som grabbar tag i mej å drar upp mej på sin bröstkorg å mage. jag har bara ett problem. jag är inte liten. man ser inte mej å tänker oh så petit hon är. jag är inte heller feminin. jag försöker. men det blir alltid lite tufft tufft över det hela. jag säger inte att jag är stor. jag är rätt normallång. absolut inte ett kilo för mycket på kroppen. jag är inte manhaftig. jag har bara inte det där ni vet. det lilla söta. jag vill vara liten å söt. jag vill kunna krypa upp på en pojkes överkropp å krulla ihop mej.


 

 
 
F

F

22 maj 2010 12:22

skön bild

http://dagligdags.blogg.se

 
Mia-Fia

Mia-Fia

22 maj 2010 14:36

Det lilla söta is in the eyes of the beholder tror jag.. Jag kan ju själv ofta känna mig som en stor luns, hur petit kan man vara när man är 1 å 80 liksom, har jag tänkt.. Har tagit upp det ibland med några av killarna som jag haft i mitt liv, speciellt med de som varit påtagligt längre och grövre än jag, och de har tittat på mig som att jag är knasig.. och oftast knycklat ihop mig till nån sorts boll eller lyft upp mig på starka armar och hux flux har jag känt mig rätt söt och fjäderlätt iaf. Lösningen ligger alltså i matchningen. Med skogshuggartyp-killar är jag the cutest, med tunna pop-pojkar - not so much.

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

24 maj 2010 08:20

Jag känner igen den där tanken. Alla (de trehundra eller tre) pojkvänner jag har haft har varit små, små små. Inte så små, men kortare alt. lika långa så det har aldrig funkat riktigt. Alfons är lite större, men jag vet inte. äh. Jag tappade tråden. Som vanligt. Jag tror det ligger något annan i det där också. Att vi tjejer har en bild av omhändertagandet. Fast å andra sidan. Alla killar och tjejer vill kurs i hop ibland. Du. Jag lämnar det här nu.
Ha en fin vecka!
Hepp.

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

24 maj 2010 09:40

fröken bovary - ja jag vill ba kunna krulla ihop mej på en mage å bröstkorg. det var som ba det.hepp pepp!

mia-fina - jag vet. men ändå.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards