Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

jag har även arbetat som luleå hockeys maskot. isidor.

Av I'ma whop yo ass - 18 maj 2010 11:57


jag å realist javisst satt häromdagen å drack kaffe å samtalte om livets viktigheter. alltså pojkar. plötsligt insåg vi att vi glidit ifrån ämnet å pratade om andra saker. å vi hamnade bland saker som är otippade med mej. jag har hunnit med en del saker i mitt liv. ibland behöver jag påminnas om dom. helst när jag fastnar i fan jag har inte gjort nåt kul i mitt liv bara blajat-tankar. så tänker jag på saker jag gjort å som folk jag lär känna ba duhadevadåsadudetvarotippat till.

jag har hunnit bo i grekland i fem år å pratar således rätt så jäkla bra grekiska. tydligen kan jag också dansa grekisk folkdans. (nåt jag upptäckte när jag skulle larva mej på en dansklubb å freestyla å alla greker runtom ba satte sej ner på huk å klappa takten å ba opa!) *opa*

jag har koreograferat videor till band som ingen vet om här men är stora i andra kontinenter. å först jag helt trött ba vadå etta på mtv asia.. sen förklarades det för mej att asien är rätt stort. i folk å kubik å så. jaja sa jag.

sen har jag varit med i en sån polisserie på tv. ingen grej. men jag hade glömt bort å kom på häromdan. haha.

aja listan kan göras lång. ska inte bli långtrådig. det jag skulle säga som verkar vara det folk mest reagerar duhadevadåsadudetvarotippat på är min karriär som cheerleader. japp. cheerleader. med pom-pons å tofs i håret å sån kjol ni vet. man ba you go girl!! vi byggde pyramider å hoppade å lärde oss att sätter man tungan i gommen ler man naturligt å får inte kramp i kinderna. jag har faktist ett sm-guld i bagaget. när em-silvret togs var jag dock i grekland å lärde känna typ giorgos. la ner cheerleaderkarriären i samma veva. men asså jag var värsta dancecoach å co.captain å vi var sponsrade å skrev autografer å så på gator å torg. en gång var vi med i en sån väggalmanacka också. jajjemän!


sen en till sak som folk reagerar på men mest med fniss dårå..är den grejen att jag har en silvermedalj i pingis. hepp hepp!

 
 
Heart vs mind

Heart vs mind

18 maj 2010 19:49

Men! Efter att ha läst det här känner jag juh att jag inte gjort nåt roligt i MITT liv! :)

Hur ska man kunna toppa silver i pingis och sm-guld i cheerleading?! Det går ju inte!

http://myheartvsmind.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

18 maj 2010 22:07

nä just det går nog inte att toppa. men du är säkert bäst å nästbäst på nåt annat. :)
å du har säkerligen gjort masser roligt om du tänker efter!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

19 maj 2010 08:57

Åh åh åh. Jag vann tävlingar i pingis när jag var 9 kanske. Fick spela mot Äpplet en gång för vi spelade i samma klubb. ha ha ha!!!

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
Ingen bild

Milla

19 maj 2010 15:47

Känner också när jag läst att jag inte gjort så mkt spännande alls i mitt snart 29 åriga liv. Men det är väl inte försent än, right?

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

19 maj 2010 15:57

frk bovary - ännu ett battle. yes.

milla - det är aldrig försent. aldrig!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards