Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

ca andra gången jag ser han sen den 15:e januari.

Av I'ma whop yo ass - 19 maj 2011 10:40


så har vi suttit över varsin kaffe ett tag. jag, ryssen, hon som gör mej komplett å lil' L. vi har pratat om paris. om pojkvänner med halsfluss. å det faktum att jag gått omkring i ett år å tänkt att jag är 32 år när jag in fact bara är 31 å nu när jag kom på det är det bara en månad kvar tills jag blir 32 på rikt. har jag tappat ett år eller vinner jag liksom ett år nu. sen pratar vi om han med piasavakvastskägget. hur bra det vore om jag skulle råka på honom men han syns aldrig till å inte vet vi vad han pysslar med hela dagarna å kvällarna. jag säger han kommer va bra för mej. alla håller med. men vi vet ju inte för ingen känner han. vi tror.

efter kaffet vill lil' L käka hamburgers å så får det bli. men det var bara hon som åt å just som vi sitter å samtalar å jag har världens dåligaste hårdag så hör jag ryssen herregud jag svimmar här kommer ju piasavakvastskägget. å jag ba du skämtar å hon ba nej han kommer in genom dörren nu. jesus kristus. jo. så står han ba där å hänger uppskattningsvis en å en halvmeter ifrån oss medans hans vän handlar mat. å jag vågar ba titta dit i små pickosekunder men jag hinner se att han är het å skägget frodas som aldrig förr. jag säger till ryssen att när vi blir ihop får han ansa skägget. å sen säger ryssen det jag tänkte. det var ju som fan att han stegade in på samma snabbmatshak just som vi sagt att man aldrig ser han. å jag ba *tog det givetvis som ett tecken*

sen gick vi å när jag passerade han blev jag så till mej så jag var tvungen titta ner i golvet å nonsensbabbla om stödstrumpor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards