Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

ryssen ba: herregud stackars tjej. å menade ej mej.

Av I'ma whop yo ass - 14 maj 2011 17:20


jo så på söndagen. alltså dagen efter han ringt mej mitt i natten å ville komma förbi å jag sa nej. så hörde han av sej igen. han var uttråkad. jag sa åk å skejta. han sa jo. å jag sa kom hit å se film sen ikväll om du vill. å då svarade han inte mer. hepp hepp!

några timmar senare komponerade jag i ilska olika sms. kollade av med ryssen. hon hejade på det första utkastet. jag finslipade det. satt med tummen på send-knappen i ca tre timmar. sen tröck jag. sa bla bla bla bla allt vällde ur mej. jag klippte å sa lycka till i livet. sen grät jag.

nä först fick jag panik. sen svarade han å lät arg. å då grät jag. inte vet jag varför. för jag är inte kär längre. han trodde vi var vänner. jag sa det handlar inte om det. det handlar om lika villkor å oacceptabelt beteende. men ändå man ba vänner? really? jaja. sen torkade jag tårarna å tyckte magen kändes lättare. å han verkade tro att nu var vi vänner igen å att det klippta var ihopklistrat eller jag vet inte. å jag ba svarade ej utan tänkte jaha å somnade. sen vaknade jag å hade blodproppar fulla kroppen osv.


å idag har han ändrat sin status på fejan till in a relationship. å först jag ba nigga whuut? å nu ba *skrattar åt allt*


å med allt menar jag livet å elände å mentalt rubbade människor. å med människor menar jag kocken.

 
 
Becka

Becka

15 maj 2011 16:28

Jag skulle vilja skriva en hel novell om det dära beteendet. Men egentligen räcker det med en suck. Jävla puckoidiot. (han alltså. Inte du)

http://sjukhusbecka.blogspot.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

16 maj 2011 11:23

det är lite så att inget räcker till va. då äre ba sucka.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Heart vs Mind

Heart vs Mind

16 maj 2011 22:21

Men jeeezus! jag suckar tungt här jag med.

http://myheartvsmind.wordpress.com

 
A

A

16 maj 2011 22:53

Alltså nu fattar jag inte, han har alltså en ny nu helt plötsligt? Förvirrad och har typ vart med om ngn liknande om det nu är så..så jävla irriterande....hatar seriöst fejjan i såna här situationer.

http://jagblevsomkvar.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

16 maj 2011 23:20

vi vet inte. allt försök till att fatta har lagts ner å det gås vidare. lika så bra. herregud.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

сосите хуй

21 maj 2011 09:24

dra åt hlvt bara era förjävlade rasister, vem fan bryr sig?
зверюшки экзотичекие по врождённой недалёксти своей разлакомили себя надеждами, будто могут что-нибудь для русских значить.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards