Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

man ba: vafan hände?

Av I'ma whop yo ass - 13 maj 2011 17:03


och på måndagen skulle jag skriva hur jag på söndagen till slut fick nog av kocken å att vi inte är det vi är på lika villkor å komponerade ett långt sms till honom som tog mej ca tre timmar att skicka men som till slut skickades å vad som skedde efter det.

men istället för att skriva det inlägget fick jag åka upp i ilfart till akuten. å jag låg på akuten i ca 7 timmar å sen fick jag hamna på en annan avdelning å fick slangar i armen å sprutor i magen å plättar insmugglade till mej av nattsköterskan. å sen har jag hängt där. hon som gör mej komplett kom redan första kvällen när jag var kvar på akuten å sen hela tiden efter det å ryssen kom sen å hon körde runt mej i rullstol å vi skrattade åt eländet. å brorsan kom också hela tiden även dit där jag låg där man ej fick ta emot besök. å sen köpte jag å ryssen en kortlek å spelade vänd tia. å sen kom snygg-jonne å han hade bakat muffins. en termos med kaffe hade han också med sej. å sloke ringde hela tiden å till slut kunde han också komma upp å vi prata om kocken å livet å han körde också runt mej i rullstol. å hon kompis som även är sjuksköterska kom med sparkcyklen å hängde titt som tätt. å jag är så glad att jag har alla dom där fina runt mej. å mamma å pappa förstås. så oerhört lycklig å tacksam. å det att alla har ringt å messat. jo även kocken. det gör mej tårögd att alla är så bra.

men nu har jag nyss kommit hem efter fem dagar av osköna sjukhussängar å hålla minen å le å kämpande å omstyrning av liv. för livet slog en kullerbytta å mitt huvud har inte riktigt stannat till än efter snurren. så jag ska vila lite nu.

så imorgon ska jag berätta om det jag skulle skriva om på måndagen. och eventuellt om hur sjukt osexigt det är med lårhöga stödstrumpor. å kanske om att jag en dag när ingen såg ej orkade hålla skenet uppe längre utan bröt ihop å låg som en liten liten våt fläck i sjukhussängen å grät så snoret forsade å jag kunde ej sluta.

men imorgon.


 

 
 
Becka

Becka

14 maj 2011 07:55

Men herrejösses! Äre bättre nu? Måru bra? Var det farligt? Hoppas för jössenam att det är bättre!

Kram på dig!

http://sjukhusbecka.blogspot.com

 
Heart vs mind

Heart vs mind

14 maj 2011 11:48

Nämen va tusan nu då?! Vad hände? Mår du bra nu? Ska jag komma och slå han lite den där kocken?
Bra att du gråtit ut lite. Man måste lätta på trycket.
Bryta ihop och sen resa sig upp igen.

Massor av krya-på-dig och fan-va-bra-du-är-kramar!

http://myheartvsmind.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

14 maj 2011 17:44

jag mår iaf bättre än jag gjorde måndag till torsdag. :)
å slå kockar behövs ej. men tack för erbjudandet. sparar det.
kram på er!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Neemo

17 maj 2011 17:28

Holy crap!? :O Vad har hänt hörrudu!? Jag blev lite orolig när det inte dök upp några uppdateringar.. Mängder med krya-på-dig-kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards