Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

nya tider vad det lider.

Av I'ma whop yo ass - 3 maj 2011 18:10


å jag svarade på smset å han svarade å så höll vi på i några timmar. han lät glad. å jag sa jag ska dricka öl ikväll å han sa det ser ut att bli regn. inte då sa jag å tog ryssen under armen å gick till öldrickeriet. kocken blev tyst.

en timme eller två av uppdatering om ryssens situation med han som ber henne lämna tandborsten å lite om han med piassavakvast-skägget. ryssen dricker ölen sakta å jag undrar om hon är hängig. jo vi dricker gravöl för mitt hår. dagen efter det ska det klippas av. ryssen köper en annan öl å jag tar en cider. kocken skickar ett nytt sms. bara av en händelse så tycker hans kollega att dom ska gå å ta en öl efter jobbet. vad fint svarar jag. så kommer dom. å han frågar om dom får slå sej ner å vi säger javisst. å inte en enda gång rusar mitt hjerta. å vi är mer ett gäng polare som tar en öl ihop. å ryssen går för hon ska till sin å hon har tänkt lämna tandborsten på morgonen därpå. å jag sitter kvar med kocken å kollegan. efter ölen är slut säger jag jag ska gå säger kocken att han ska också.

när vi kommer ut har det börjat regna å jag svär lite. kocken bor ba runt hörnet å jag säger det är ju tur du ba ska runt hörnet för tidigare hade jag sagt att hans kläder inte kommer palla regn. så röker vi en cigg sen säger jag ha det bra hej då å går. trots regnet å att mina skor läcker in känner jag mej glad å lätt. inte vänder jag mej om en enda gång. inte hoppas jag han ska höra av sej om en stund. men jag känner att han kommer göra. jag traskar vidare.

å när jag lagt mej till rätta i sängen hör han av sej. hans säng är hård å hans bror väsnas. jag svarar att mina skor läckte in å godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards