Direktlänk till inlägg 29 april 2011

ryssen ba: jag hade fan pinkat ner mej.

Av I'ma whop yo ass - 29 april 2011 10:29


jag å hon som gör mej komplett sitter tryckta mot väggen i den så kallade parken som egentligen är en rivningstomt med lite bänkar å blomlådor på. det är inte fasligt varmt men vi ville dricka kaffe i solen å även om solen gick å gömde sej just när kaffet var inhandlat så slog vi oss ner å höll god min. jag säger okej vi måste göra upp en plan för hur jag ska bli ihop med han med piassavakvastskägget. han som också var så fin den där kvällen i januari när kocken frågade om vi skulle hänga å jag sa ja å han hånglade upp mej osv osv. han som för tankarna till nikola sarcevic å verkar vara en god å varm man. lång är han också. vad är planen frågar hon som gör mej komplett. att han ska bli kär i mej å sen blir vi ihop svarar jag. jaha säger hon. men jag säger jag kan inte gå fram till honom för det vågar jag inte utan strategin verkar sej bli att stirra ut han tills han kommer fram till mej. psychostalker-vibbar säger hon som gör mej komplett. nej nej jag gör det med finess. jag säger jag tror han är bra för mej. mmm tror jag med säger hon. han skulle aldrig vara elak säger jag. nä säger hon, aldrig. vi sippar på våra kaffen å tjyvröker en cigg var.

va fan var det där kocken som gick in i gallerian? såg ej. jo det var fan han. var i helvete kom han ifrån. hjertat säger mer hm än hoppar till. jag säger till hon som gör mej komplett att jag å kocken har inte hörts av sen i måndags. längsta avbrottet hitills. lugnt å fint. jag har planerat min framtid med piassavakvastskägget. inte saknat å inte väntat. vi har inte hörts av sen i måndags upprepar jag. ej sett han sen i söndags. jag planerar min framtid med annan. va fan kommer han gåendes för. nu. sabbar. han ser mej ej.

å en kvart senare skickar han ett sms. å jag säger högt till universum vad fan äre frågan om ge er nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards