Direktlänk till inlägg 20 april 2011

en tandborste är ej svår att rymma i jackfickan. om så skulle bli fallet.

Av I'ma whop yo ass - 20 april 2011 11:05


- glöm inte det du kom hit för, säger jag när han just ska gå.

- vad kom jag hit för? frågar han.

- men dina grejer...

- jaha, svarar han å ser lite förvånad ut.


det ser ut som han försöker läsa av om jag menar allvar eller snart ska börja garva. jag rotar runt i garderoben efter påsen där jag satt ner allt spår av honom för ca två veckor sen. det är inte ett avslut. jag orkar bara inte se hans tandborste i min mugg när jag inte vet om den kommer användas nån mer gång. det är inte ett avslut. det är en nollställning. jag rotar vidare i garderoben vars fan satte jag påsjävlen. han ler å frågar vad jag söker. jag upprepar igen. dina grejer. då säger han inget mer. först när han känner efter i påsen å inser att jag även satt ner duschcremen säger han nåt. har du satt ner duschcremen? ja säger jag den är ju din. han kallar mej knäppis å skrattar. jag ler. han snör ihop påsen å säger okej vi hörs sen. jo säger jag. han ger mej en puss å går.

jag känner mej lätt. jag behöver inte längre hoppas att hans tandborste en dag ska vara nyanvänd. nu är allt nollställt. å det kan gå åt vilket håll som helst. om jag bryr mej vet jag fortfarande inte. sånt får man se sen.

jag nollställer. ler. å hoppas lite mindre.

 
 
Fröken B

Fröken B

21 april 2011 10:43

Jag tycker du gör det lite lätt för han, men ja. Det är bra. Du är bra och du har en leppo-onepiece. HERREGUD. kram

http://www.herreminje.wordpress.com

 
Flor

Flor

28 april 2011 20:41

Bovary har nog rätt.. Att du gör det för lätt för honom. Samtidigt är inte jag rätt person att säga en sån sak - jag sitter själv i samma båt. Och fan helvete fucking jävla skit att man ska behöva nollställa sig för att ens fungera någorlunda!

http://blogg.aftonbladet.se/flor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards