Direktlänk till inlägg 14 april 2011

herregodegud vad det kliar.

Av I'ma whop yo ass - 14 april 2011 11:46


det är fjärde dagen av kock-blockaden. å det kliar i fingrarna. när han en dag skriver en ganska deppig status är jag så nära att flippa pluppen till online. vill visa att jag bryr mej. vill fråga. men jag gör det inte. jag är stark. kan inte prata med honom än. varje gång han skriver hej fylls jag av förhoppningar. väntar att han ska föreslå att ses. å när han ej gör blir jag ledsen.


igår hävdes den verbala kock-blockaden för en timme eller tre. juristen är i stan å hon behövde update på läget. å vi går å dricker öl. juristen säger det den förnuftiga sidan av mej tänker. hon säger också att jag ska skita i han. för nu. ja säger jag, jag försöker ju. försöker inte vara arg men likgiltig. inte sakna inte hoppas. å förutom att han upptar hela min tankeverksamhet så går det ganska bra.

tills han under min å juristens sista öl gillar min jag dricker öl med juristen-status på fejan. man ba vadå gillar han att jag är ute å dricker öl vad betyder det är han helt ovarse om att jag ej vill ha kontakt eller vadå försöker han säga nåt sträcker han ut en hand eller är han ironisk eller kanske är det en bitter tumme upp eller var det en kompis tumme upp eller gillar han bara för att gilla eller kör han översittarfasoner å tycker det är bra att jag dricker öl istället för att sitta hemma å lipa över honom vad fan gillar han det här för jag sitter inte hemma å lipar över han fattar han inte att jag har paus å blockad vad fan är det för en jävla tumme upp?


sen gick jag å juristen hem. jag lite yr å med ett mindre leende på läpparna.

å blockaden is back on.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards