Direktlänk till inlägg 12 april 2011

förnuft är svintrist jag vet.

Av I'ma whop yo ass - 12 april 2011 19:45


han chattar upp mej varje gång jag loggar in på fejan. hinner knappt trycka enter så kommer ett hej å en glad smiley. å vi pratar. å pratar. är jag offline skickar han ett mail. aldrig ett ord om oss å aldrig nåt om att ses. jag blir glad när han skriver. det ger mej hopp. jag vill inte ha hopp. jag försöker tänka vuxet å förnuftigt. jag försöker tänka att han måste få va så nu. jag tänker att jag måste prata å prata med han tills han kan säga att han saknar mej. jag tänker att när han drar å skejtar med polarna på sin lediga dag istället för umgås med mej är det för att han inte vill plåga mej mer än han redan gör. att innan han vet vad han kan ge ger han inget alls. det är den förnuftiga sidan av mej. den slåss med den barnsliga som ba vill skrika åt han att jag behöver inte en till jävla chatt-buddy å tror du att chatta upp mej hela tiden på fejan var det jag menade med bevis å ta initiativ kan du skejta åt helvete!

å jag vet att den barnsliga sidan av mej kommer få överhanden alldeles snart.

så. nu har jag infört en kocken-blockad. han har fått en egen kompisgrupp på fejan där jag alltid är offline. jag kommer ej tala om honom med mina vänner. jag kommer ej nämna hans namn mer än i min skalle. jag måste. för att hejda den barnsliga sidan av mej. å för att komma på vad jag vill. egentligen.


(dock att tänka på honom å oss hela tiden dygnet runt är inget jag kan påverka. det vet ni lika väl som jag. låt mej ba va.)


 

 
 
Becka

Becka

12 april 2011 20:49

jag tycker du är bra. det var allt.

http://sjukhusbecka.blogspot.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

12 april 2011 21:26

jag blir rörd. på rikt.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards