Direktlänk till inlägg 4 april 2011

vi är ömtåligt gods .

Av I'ma whop yo ass - 4 april 2011 12:44


på lördagen när kocken väljer att stanna hemma hos sej för tredje kvällen i rad säger jag till ryssen att jag ska ju vara glad. jag är inte glad nu. jag är ledsen för det mesta. jag säger jag måste fråga vad vi är. realist javisst säger han ska få mej att må bra när jag på söndagen meddelar henne att jag är yr å svimfärdig. inte har jag lett på hela dagen. katastroftänk från jag vaknar. jag säger jag måste säga till han hur jag mår. han å jag pratar jag frågar om han vill komma förbi ikväll. han säger glatt ja det kanske jag kan göra. jag säger till hon som gör mej komplett att kommer han inte skjuter jag ut mej från oss. att jag pallar inte. hon frågar om det känns skönt att ha kommit till ett slags beslut iallafall. inte det minsta svarar jag.


men han kommer på kvällen. han är glad å vi ser film. han har köpt chips å godis. vi skrattar. det är lite stelt. vågar jag ta på honom. inte riktigt. hanteras varsamt. risk för kras. en sån röd lapp emellan oss. men när vi ska sova kryper han så nära så nära å kramer mej så hårt så hårt. å jag måste hålla fast i hans pekfinger när han somnat för att känna att det är på rikt. å inte säger jag nåt. inte frågar jag nåt.

han ligger så nära å hans armar är varma.

nyss gick han igen.

 
 
Jussan

Jussan

4 april 2011 13:33

Det värsta är att jag förstår precis vad du menar. Jag snubblade själv över en mening som jag inte var menad att se och som ställer till det nu. Jag vill inte fråga. För jag vill inte veta. Jag vill bara veta om det är bra svar och innan jag är säker på att svaret är bra så får frågan vänta.

Men du, ofta är det ens egna tankar som är värst, som tänker domedag. (säger jag till både dig och mig)

http://www.me2.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carenina

4 april 2011 13:57

Det här med kärlek är då sannerligen ingen lek...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards