Direktlänk till inlägg 1 april 2011

som en gummiboll kommer jag tillbaks till dej.

Av I'ma whop yo ass - 1 april 2011 10:07


jag å ryssen tar en hel eftermiddag. å kväll. vi dricker öl. lyssnar på musik.ältar pojkar. eller jag ältar å ryssen svär lite. så som det brukar va. ryssen säger att pojkar är som gummiband å spänner man ba ut dom på nog avstånd så kommer dom tillbaka snabbt som satan eller hur det nu var. nåt med gummiband iaf. kanske menade hon gummiboll. kocken skriver på chatten. hela tiden. blandat stuff å nonsens blandat med vad gör ni å hur många öl har du druckit hitills. jag känner mej fortfarande kall å mina svar blir efter det men inte på något vis otrevliga. finns ingen anledning. men känner man sej kall ska man inte spela varm. han säger han ska skejta på söndag å jag säger ah du får komma hämta brädan nån dag då. tystnad. ryssen får lite mer panik än jag. han svarar inte. det där var lite väl säger ryssen. äh vare väl inte säger jag. kocken håller sej tyst i en kvart sen skriver han å har bytt ämne. å haha. efter ett tag säger jag vi ska gå å har blivit lite varmare så jag skickar en pingvin. han vet vad pingvinerna betyder. han gillar pingvinerna. han vet att när jag vill säga nåt fint men inte hittar orden så skickar jag en pingvin. när vi talat i telefon å han sagt nåt fint har jag sagt ordet pingvin tillbaka. det är fint. jag har inte använt pingvinerna sen jag kom hem. inte behövt. så. jag skickar en pingvin.

- jag har hängt ut tre renbogar på tork nu, svarar han.

- va fint. jag skickade just en pingvin till dej.

- jag kan inte göra pingviner.

- ...

- renbogarna får va mina pingviner till dej,skriver han. å jag vet att han ler.

- godtaget, säger jag å ler.


sen ska jag å ryssen verkligen gå å han har frågat var vi ska å vem är med å blir det klackarna i taket å jag säger det kan du haja å han säger du kommer bli full å jag säger det är planen å han säger gott med öl å jag säger kom ner om du vill men han säger nä jag har inte råd. nähä säger jag å hej då. sen går vi.

å jag hinner inte ens runda hörnet på huset innan han skickat ett mail att han nog kommer ner ändå. en öl har han iaf råd med.

å ryssen viskar..gummibandet.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards