Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

det var den dagen. å jag har tappat 3 kilo sen i fredags.

Av I'ma whop yo ass - 30 mars 2011 08:30


sen sminkade jag mej sådär som jag ej orkat sminka mej sen några veckor tillbaka. engagerat. borstade håret lite. tog på mej lepposbyxorna å gick ut i solen. kände mej lite rebellisk på nåt vis. jag känner mej lite rebellisk eller revolutionaktig sa jag till hon som gör mej komplett. jo nu hade hon vaknat å vi drack kaffe. bra där sa hon. jo sa jag jag har köpt nya sängkläder just. å sminkat mej ordentligt. så visade jag mina nya sängkläder å tillåmed sån sängtopp eller vad det heter har jag köpt. å vi visade våra senaste hjärtengagerande mejlkonversationer för varandra. hennes hade svarat henne å min hade svarat mej. igen. sen pratade vi om snus. sen åkte jag å jobba å hade ej svarat på hans sista mail för även om jag bara hade skrivit okej hade det låtit bittert å det vill vi ju inte å jag ville tiga. (eller egenligen inte men äldstaste sa det kanske är bra att bara tiga så jag ba jo *tänkte efter*) plus jag ville se om han skulle engagera sej å skriva två mail i rad å ja kanske lite vinna eller vad man ska säga sånt töntigt som jag håller på med ibland. å när jag var på jobbet skickade han  ju ett till å jag textade ryssen, realist javisst å hon som gör mej komplett att yes jag vann. å nu är allt rätt chill. men jag är lite kall. kanske blir jag varm igen. kanske inte.


idag ska bli en annan dag. en ny dag å en bra dag pga:

1. jag är ledig

2. jag ska köpa ny tv

3. jag ska dricka öl med ryssen hela kvällen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards