Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

kan ba röka å dricka kaffe.

Av I'ma whop yo ass - 29 mars 2011 09:55


å ju längre svaret dröjer desto mer svarsalternativ hinner jag konstruera i mitt huvud. dom flesta är positiva men det finns oroande många negativa också. jag säger till hon som gör mej komplett att jag stänger av. men jag vet inte om jag har stängt av. jag har nog stängt av men ändå kan jag inte riktigt äta. mår illa. huvudvärk. å om det är för jag är nervös för att tappa en pojkvän eller för att tappa honom det vet jag inte. å för många svarsalternativ å uppjagning å knasmage är ivägen för att utröna det nu. jag vill bara ha ett svar. varför svarar han inte??? realist javisst säger att hon börjar inte tycka om honom. jag säger det är ju bäst för han att han sovit å kräkits å varit helt knockad av magsjuka. håller fast vid ursäkter. vill inte ursäkta honom. gör det ändå. superbra ursäkter. ditten å datten samme som med han med hatten. (rimmade lite)


jag vill bara ha ett svar. alla konstruerade svarsalternativ i mitt huvud gör att det snart sprängs. jag vill ba ha ett svar. i skrivande stund skiter jag i vilket.

det här äter sakta upp mej.


update: han har svarade medans jag skrev inlägget men jag har ännu inte vågat öppna mailet. pga jag = mes.

 
 
Heart vs mind

Heart vs mind

29 mars 2011 13:09

Men hörru du, ta och öppna mailet nu då så du får det ur världen. bättre att ha ett svar och veta så kan du utgå från det. sånt där funderande blir man tokig av.

lycka till!
kram

http://myheartvsmind.wordpress.com

 
Jussan

Jussan

29 mars 2011 13:51

Å vid guuuudars! Vad sa mailet?...

http://www.me2.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carenina

29 mars 2011 14:53

Säger i kör med ovan...å gudars! Vad sa mailet????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards