Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

ett frimärke för vissa. ett mindre berg för andra.

Av I'ma whop yo ass - 24 mars 2011 12:36


så kommer han hem strax efter mej å är så fin. han har badat badkar hemma hos sina päron, då blir han alltid så glad å fin. å han ler å är mysig å vi lägger oss i soffan å ser film å han har alltid en hand runt mej. även när han reser sej lite för att ta ett till chips ur skålen. å vi bara ligger där å ser filmen. å allt jag hade tänkt säga glömmer jag bort.

när vi ska sova säger han att jag snodde allt täcke natten innan igen. han frågar var det andra täcket vi hade tog vägen å jag säger att det har jag gömt. två täcken har ingenting att göra i en säng med två nykära människor. han säger det stora täcket är varmt. jag säger det är för att han ska ha den där dumma kudden som en slags skiljemur mellan oss. men jag säger det med ett leende. han säger meh. jag säger vore det inte för den där stora dumma kudden hade täcket räckt till oss båda också. jag säger att den där dumma kudden gör att jag puttas ut på kanten å nästan trillar ner på golvet. han skrattar å säger att jag överdriver lite. inte alls säger jag. jag säger att jag ska gömma den där dumma kudden brevid det gömda täcket. jag säger jag ogillar den där enorma kudden. han skrattar å säger att den är ca lika tjock som ett frimärke. jag säger jag tycker inte om den. han ger mej en puss. när vi ska sova frågar jag om jag kan få vara kudden en stund. han kryper nära å trasslar in benen. sen somnar jag.

när jag 8 timmar senare vaknar av alarmet jag ställt till honom å snoozar om märker jag att han ligger kvar bakom mej med armar å ben intrasslade. å den dumma kudden ligger under hans huvud. man ba *ler*. *vann*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards