Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

vad var portkoden nu igen?

Av I'ma whop yo ass - 16 mars 2011 10:20


- jag är i stan, luncha?

- hinner ej kom hit istället.

- okej kommer upp nu.


så kommer hon. hon som gör mej komplett. trycker ner sej i soffan med en kopp kaffe. lägger upp fötterna på bordet medans jag springer omkring halvnaken. å jag har saknat det. att bara kunna kila förbi. att kunna bli förbikilad. sitta nedtryckta i soffan med varsin kopp kaffe å prata om samma saker som förra gången. att bara hänga.

jag säger jag vågar fortfarande inte prata om oss ifall det går sönder. hon har slutat säga att dom ska sluta ses. jag säger att jag blir nervös varje gång han inte ler. hon säger att k-fab har legat med hela stan å med hela stan räknas ca sju tjejer. jag säger att men så skickar han nåt fint sms från jobbet å då blir allt bra igen. hon säger det är ju inte som att dom är exklusiva längre. jag säger att nu står det även en barntandborste i muggen på handfatet. hon funderar på vad hon ska packa med sej till london i helgen. å bamse-tandkräm.


vi pratar om varann. kors å tvärs. höger till vänster. vi lyssnar men byter ämnen så fort sista meningen är sagd från den andra. har en egen liten ordning av allt. det är fint. jag har saknat det. nu bra.

 
 
Ingen bild

Neemo

16 mars 2011 15:27

Det var hemskt vad du är dålig på att uppdatera nuförtiden :P

Men det var inte det jag skulle säga. Jag skulle säga att jag och min bästa vän gör precis likadant. Pratar om varandra alltså. Man får liksom ur sig allt och vet att den andra lyssnar även om man byter fram o tillbaks hela tiden. Det är himla fint.

 
fariahn

fariahn

16 mars 2011 18:40

åh så underbart det låter! nu saknar jag mina fina!

http://fariahn.wordpress.com

 
Flor

Flor

16 mars 2011 18:41

Vad avis jag blir! Och helvete vad underbart det är med sådana vänner! :) Gillar ditt sätt att skriva. Kul att hitta hit!

http://blogg.aftonbladet.se/flor

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

17 mars 2011 14:51

neemo - jag veeet. förlåt. ska skärpa mej.

fariahn - visst är det underbart!

flor - kul att du hittat hit välkommen å tack!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards