Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

okej om alla är här då så sätter vi oss å kör. håll i hatten båda händerna på ratten!

Av I'ma whop yo ass - 31 januari 2011 20:09


ja mina vänner. som ni ser är jag tillbaka här i min borg. till slut var det bara jag som var kvar där borta. å jag kände mej lite som en envis ande i ett spökhus. ni vet dom där som vägrar gå över till andra sidan. dom som tänker att nämen snart kanske nån ser mej eller snart får jag sällskap.

men ingen kommer å själv kan jag inte hålla huset i ordning. jag kämpade. nu ger jag upp å nu är jag här igen.

jag hoppas verkligen ni följer med mej tillbaka ni gamla å att ni hakar på ni nya. ni är så himla bra.


min återintrolåt:

 
 
anna

anna

31 januari 2011 21:17

ok din blogg har officiellt flippat ur!!! 130 nya inlägg på min bloglovin idag där det matar dina inlägg från 2010. Eller är det min blogglovin som spunkar?

http://nobelvagen

I'ma whop yo ass

31 januari 2011 21:23

förlåt. jag har bara flyttat över inlägg från min gamla adress tillbaka till den här. förlåt.

 
beentheredonethat

beentheredonethat

31 januari 2011 23:15

Härligt med ljus bakgrund igen :). I'm in.

http://beentheredonethat2.wordpress.com

I'ma whop yo ass

1 februari 2011 07:40

great!! jag har saknat min bakgrund haha. (å jag har saknat dej på sistonde)

 
Heart vs Mind

Heart vs Mind

1 februari 2011 06:38

Du kan va himla bra.
Välkommen hem igen!

http://myheartvsmind.wordpress.com

I'ma whop yo ass

1 februari 2011 07:39

toppen å tack fina du!

 
Konstig

Konstig

1 februari 2011 08:34

Ja precis, du kan va bra!

http://inmyheartididnocrime.blogspot.com

I'ma whop yo ass

1 februari 2011 08:43

aahmen duurå... :)

 
fariahn

fariahn

11 februari 2011 19:40

Glad du är tillbaks här :) Like it better liksom. Och nu hakar jag på igen, på rikt ;)

Puss

http://fariahn.wordpress.com

I'ma whop yo ass

12 februari 2011 16:49

like-tumme på det! välkommen tillbaka det gör mej glad!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards