Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

allt beror på betoningen.

Av I'ma whop yo ass - 26 augusti 2010 11:54


men jaaa...klart jag gick ut. herregud. herregud! hann sitta i ryssen å ynnafs kök en stund å se hur limpan lös. hann dock inte sippa ikapp på vinet. hann inte med tårtan. hann inte styra håret. hann som inte så mycket alls faktist. jag hann gå. ja vi gick. å gick. här vare tomt jaha vi går vidare. nä här var det för fullt vi går nån annanstans. ska vi gå hit då nä fan omysigt där. happ. hallå jag har inte ens druckit en öl. jag orkar inge mer. ylade jag längst bak i klungan. till slut tack ett ställe ett bord å en öl. fint. jag höll på att somna efter en klunk. inget av intresse att spana på heller. eller ja det var ju han i bordet brevid. han med dreads som i nån slags mohikansvans, med gyllenbrun hud å tatuering längs hela armen. å vackra ögon. han var fin. men alldeles för på. hinner inte ens ta av mej jackan. du kan sitta här brevid mej. nej tack jag sitter bra här på min bambupall. är du blyg? nä. men ta min kudde iaf att ha under rumpan. okej tack så mycket. oj jag råkade visst snudda din hand. chill.

asså han var snygg det var han. supermodellsnygg. men vi vet ju alla att jakten är 80% av spänningen. å hade han bara börjat med att sno ett ögonkast å gett mej ett jag såg dej nog-leende då å då hade det varit perfekt. men nä.

jaha å en tredjedels öl fick jag i mej. totalt. på hela kvällen. bra där i'ma whop. 45 kronor som hade gett mej ett ciggpaket idag. fan.


men visst. det är som fröken bovary kommenterar. om är vackert å typ livsglöden. men ibland måste man tänka om å tänka rätt. å mena om'et som man gör i "ja nä där får du nog tänka om lite." men bara ytterst ibland. igår var en sån ytterst ibland-gång. fast samtidigt fan. tänk om det inte hade varit en sång gång. å jag hade träffat min blivande man. det hade jag ju aldrig fått veta utan mitt tänk om som tvingar ut en mej i natten fast jag helst vill ligga i fosterställning å lyssna på p3 dokumentär. så tänk om kanske alltid är bra å vackert å jag måste stryka ytterst ibland tänk om'et? eller nä jag vet inte. nu blev det snurrigt. vi hörs.


 

 
 
Frk Bovary

Frk Bovary

26 augusti 2010 15:16

Tänka om, tänka nytt och ett par varv till. Jag lovar att ropa "Vi är här" när du är alldeles yr. Om vi får.

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

26 augusti 2010 17:36

det får ni så gärna. det vore fint.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards