Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

sen vill man ju som inte va den där tråkiga heller.

Av I'ma whop yo ass - 25 augusti 2010 19:25


det är lite mycket nu mumlar jag å ler försiktigt. jag fraktar väskor över hela stan. jag gör upp minituösa tidsscheman. saker ska hämtas upp. jobbet ska jobbas. utflyttad ska jag va på fredag. flyttstädas ska det. det ska skrivas texter. det ska fraktas mer väskor. å som om det inte vore nog måste jag åka till mallorca snortidigt på lördag morgon. jag är helt slut. asså jag börjar gråta-slut.

å fan ändå ligger jag nu här i sängen å funderar på om jag ska gå ut en sväng med ryssen å limpan ikväll. funderar medans jag kämpar för att hålla ögonen öppna å att inte trilla när jag står upp. stryk ska jag ha. men limpan fylleri fyllera fyller ju år idag å nåt kvarter bort äts det tårta å dricks vin. å alla är pepp. utom jag. ögonlocken blir tyngre å tyngre ju längre jag funderar. mysbyxorna är sköna. å sminka sej känns som en bergbestigning. å ändå funderar jag fortfarande. för hallå tänk om.

tänk om nåt svinspännande händer.

tänk om det blir en av de beste kvellerne i mitt liv.

tänk om jag får hångla.

å tänk om jag träffar på min blivande man just ikväll.


ni vet ju. jag borde nog haka på dom ändå va? om jag sitter ner å tar små klunkar kanske jag inte svimmar. å jag behöver ju inte vara ute så länge. tar jag stadiga skor ska det nog gå bra. å bara sminka lite. varannan vatten också. den är bra.

mitt tänk om kommer bli min död.

 
 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

25 augusti 2010 23:48

Åh, men OM är så vackert. Typ livsglöden

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

26 augusti 2010 10:57

true dat. men jag måste tänka om å tänka rätt angående mitt tänk om ibland.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards