Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

jag tror pojkpausen måste avblåsas å det snaraste.

Av I'ma whop yo ass - 20 juli 2010 10:30


- mannen följer med upp till norr, säger mama j.

- gud så kul!

- jepp!

- juristen ska också ta med sej sin man upp, säger jag.

- aha

- aah å äldstaste är uppe nu å har med sin dårå, fortsätter jag.

- i see..svarar mama j.

- jaaah å en dag kanske det blir min tur, suckar jag dramatiskt.

- att komma upp hem med en pojke, tillägger jag.


när jag tillägger det sista har jag även lagt till ett darr på rösten, den vibrerande sucken är lite tyngre å jag blickar ut mot horisonten. horisonten som i det här fallet är grannens balkong. mama j skrattar.

nästnästa gång kanske. då vill jag. då ska jag fan ha hittat min pojke. han som har tatueringar längs armarna å kanske en på ryggen. han som har mörkt hår. kanske i tofs eller rakat. nåt utav det. han som bara tar på sej kavaj om han har ett vitt halvdant linne under men allra helst aldrig. han som äger en finare skjorta. (för högtidliga stunder.) han som ofta har en slapp tisha med vid urringning så man lite ser nyckelbenen skymta. å kanske även lite av en tatuering där också. han som har skäggstubb så jag måste säga fan jag blir alldeles fnasig på hakan. men han behöver inte raka sej för det, för jag har vant mej. han som har stora blodådror på armar å händer så när vi ligger å ser film kan jag trycka på dom för det gillar jag att göra. han som har lite trubbliga ögon. å snälla. på sommaren gömmer han dom bakom ett par solbrillor med spegelglas. i tygpåsen han har slängt över axeln får jag sätta ner mina saker också för jag orkar inte alltid släpa på en väska. plus min tygpåse håller på att falla samman i små remsor. han som mina föräldrar kommer förälska sej i. å som kommer bli svinbra polare med brorsan för dom lyssnar på samma musik bland annat. å han som älskar min hund nästan lika mycket som mej. han ska jag ta med. det blir fint.

fint som snus.


 


 
 
beentheredonethat

beentheredonethat

21 juli 2010 08:40

Det tror jag med, ut och leta med dig...eller gör som jag sitt bekvämt och vänta till han hittat dig :)

http://beentheredonethat2.wordpress.com

 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

21 juli 2010 09:27

Grannar is tha shit. Jag kan i utbyte mot de där grjerna du ska lära mig lära dig om en del grannknep. ha! deal?

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

21 juli 2010 19:11

frk bovary - på grannens balkong fanns inget, den fick bara spela horisont i mitt lilla drama. om du däremot vet nåt om en sån pojke jag vill ha kan du gärna få lära mej ett å annat. deal?

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

21 juli 2010 19:46

jaha. men har du tittat på alla grannarna då? Det kanske finns nån?

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

21 juli 2010 21:28

nä det förstås..det har jag ju inte. jag ska börja uppifrån å jobba mej ner. 23 våningar bra sysselsättning i tristessen. :)

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Frk Bovary

Frk Bovary

22 juli 2010 10:16

ha! kan vara värsta skattkistan ju.

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
Ingen bild

Kärlekskrank

22 juli 2010 18:08

Åh, det här pratet om nyckelben och tatueringar och skäggstubb alltså. Får mig att vilja massa saker.

 
Kärlekskrank

Kärlekskrank

22 juli 2010 18:10

Och jag vill också hångla med ett vapen i handen. Oklart varför. Nu får jag fan gå och duscha iskallt.

http://blogg.aftonbladet.se/karlekskrank

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

23 juli 2010 09:11

hahaa mmm det gör jag varje dag. pojkpaus är SO över.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

23 juli 2010 12:26

haha. high five!

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards