Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

sen är det ju ischiasnerven som spökar också.

Av I'ma whop yo ass - 30 juni 2010 16:47


rensade ju garderoben häromdan. då hittade jag en top bland allt annat. en grön tubtop. å jag ba men gudis när har jag använt den här? å det var som en slits längst ner mot midjan, på sidan. ja den gick just så den täckte magen men den var lite fladdrig nedtill så den funkade. men jag kunde för mitt liv inte komma på när jag använt den topen. kollade märket. höll upp den framför mej å ba kan det va? nää..så liten? nevah! men..jo fan.

alltså. det var ingen top. det var en kjol. vilket jag konstaterade rodnandes å med uppspärrade ögon. alltså en sån kort kjol som man jag nuförtiden håller upp i butiken å funderar muttrandes om det eventuellt kanske är ett lite bredare hårband. jag satte den framför mej just nedanför navelen. ställde mej framför spegeln å funderade på hur jag tänkte. då. sen skakade jag på huvudet å la den i påsen som ska till stadsmissionen å funderade lite vad nästa ägare kommer använda den som.

sen la jag mej på sängen å dog lite för just då kände jag mej väldigt trettioett år gammal. sådär gammal som jag alltid trott att en trettioettåring ska va. inte som jag är. eller ja..varit. hitills dårå. livet.


(ja jag vet. 1:man är så gammal som man gör sej. 2: åldern är bara en siffra. 3: man får ha kort kjol även om man är trettioett. 4: ja jag funderar för mycket. 5: trettioett är inte gammalt herregud.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards