Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

plockade blommor gjorde jag inte.

Av I'ma whop yo ass - 26 juni 2010 18:11


redan 11.30 fick jag sms från realist javisst "jag hatar midsommar å dricker en öl jag hittade kvarglömd i kylen". jag försökte stanna positiv för jag är som van. att aldrig ha en härlig fest att gå på på midsommarafton. vet inte varför det blivit så men så är det. nå. ju mer timmar som gick å ju mer vänner som postade sina härlig midsommar i skärgården-statusar å bilder på fulla långbord, desto mer tappade jag den positiva känslan å gick in i deppen jag med. enda negativa med att bo i den här stora staden är att alla åker ut till landet (alltså det dom kallar för sommarstuga eller så här nere, fråga mej inte varför dom säger landet), eller till gotland eller till hemstaden. å man har inte bott här nog länge för att känna folk med ett eget land. *haha* (asså nog för att jag ska köpa landet grekland å då ska jag också säga att jag ska åka til landet. men mer om det då.)

menhursomhelst. där satt jag i min depp. kylen full av bubbligt rosé. jag målade naglarna bajsbruna å förbannade förhoppningar om än det ena å än det andra. å bara två glad midsommar-sms fick jag. nä tre. inte för att jag skickade några själv. men ändå.

sen vet jag inte vad som hände. kanske var duschen. eller musiken. men jag sa skärp dej till mej själv. jag å realist javisst bjöd in oss till faster å lillkusinerna. å jag bestämde mej för att ta på mej klänning för det var ändå midsommarafton. tog tillåmed på mej klackarna å lämnade benen bara. packade ner det rosa bubblet å tog realist under armen. å i samma veva fick jag ett fint meddelande från ett gäng jag tror jag gillar. å humöret började vända. hos faster skålade vi å åt god mat. jag kunde inte äta potatissalladen för faster hade glömt min allergi men köttet var gott. å sen åt jag tre skålar med jordgubbar å glass. å jag sockrar jordgubbarna å realist javisst sa att förutom hennes mormor är jag den enda hon känner som fortfarande sockrar jordgubbar.


 

 
 
fariahn

fariahn

26 juni 2010 22:16

Tyckte det var på tiden jag kommenterade här igen..

Skönt att höra det vände för dig sen :) På midsommar ska man ju va glad (även om jag förstår preeeciiiis vad du menar o varför du kände dig depp!)

Glad midsommar på dig :)

http://fariahn.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

26 juni 2010 22:34

åh vad länge sen jag hörde av dej! glad midsommar på dej fina fariahn!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
fariahn

fariahn

28 juni 2010 10:23

Ja.. I know *skäms lite* Men nu du, nu är jag tillbaks :)

http://fariahn.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards