Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

å med hångelbehov menar jag givetvis bekräftelsebehov.

Av I'ma whop yo ass - 21 juni 2010 23:18


jag står å pratar med speedy gonzalez. vi har hamnat i en trasiga suktande hjärtan-konversation. hur man bäst läker å hur självklart allt blir när man upptäcker att man gått vidare. framför mej sitter han som vi kallade nutid men som numera får heta han med hatten. för en stund sedan har vi kramats utan att det hördes ett enda kras i bröstkorgen. jag tror mej stå å förklara för speedy gonzalez hur det kan funka. men plötsligt kommer jag på mej själv med att helt enkelt återge en fullständig analys av mitt eget beteende. en analys jag inte visste fanns å som bara kom till mej medans jag babblade på. den om att medans han med hatten fanns kvar i hjärtat å åt upp det gick allt ut på att hångla med random pojkar. lite för ofta å mycket utan att tänka. och alltid med sådana som jag visste jag inte skulle vilja hångla en gång till med. så hjärtat slapp bli inblandat å jag var den som fick välja bort. egoistiskt å trasigt. så var det. då.

men nu jag vill inte hångla med random pojkar nåmer. de sista smulorna från det söndertuggade hjärtat dansade jag bort för ett tag sen. å med dom smulorna ramlade även hångelbehovet bort. jag mår bra nu.

nu vill jag bara ligga lite still med någon. å vara på rikt.


 


å jag lovar det kommer komma tillbaka å försöka bita mej i rumpan. men jag ska göra mitt bästa för att finta bort det å hoppas på att det finns någon som också vill ligga lite still med mej.

 
 
fariahn

fariahn

26 juni 2010 22:20

Känner igen det där du :) Och jag tror nog det finns nån därute som bara går o väntar på att få ligga still med dig. Kramaar

http://fariahn.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

26 juni 2010 22:35

vi får hoppas å hålla tummarna. tack fina. kram!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards