Alla inlägg under april 2010

Av I'ma whop yo ass - 3 april 2010 14:36


jag tycker inte om påsken. aldrig gjort. det är pyntet å allt det gula å ja jag vet inte. när jag bodde kvar i hemstaden var jag den enda som inte åkte till fjällen eller satt i en stuga å myste med familjen. jag jobbade. fet lön.

nu när jag bor i huvudstaden väljer jag att stanna här. vad ska man åka hem för när alla ändå ba hänger i fjällen tänkte jag. tyvärr tänkte inte de andra invandrade lulemännskorna så och åkte således upp. inte till fjällen. dom ska ba gå på krogen å hänga gäng. vafan. jag är ensam. å igår lekte jag i am legend. "my name is i'ma whop yo ass. i am a survivor living in stockholm city. i am broadcasting on all am frequencies. i will be at ringvägen street everyday at mid-day, when the sun is highest in the sky. if you are out there...if anyone is out there..i can provide food, i can provide shelter, i can provide security. if there's anybody out there...anybody...please. you are not alone."


nu undrar jag vem som ska gå på debban med mej ikväll å dansa ryckigt till masshysteri? holla!!


Av I'ma whop yo ass - 2 april 2010 20:42


två dagar efter jag hade hånglat med han som vi kan kalla managern pratade jag med nutid lite. det gick väldigt bra. inge låtsas vi kan prata som kompisar-tjohej utan vi pratade som vanliga vänner gör å jag gillade det. det gick alldeles fenomenalt. avslappnat å skojsigt och hahaha och så vidare. givetvis hade jag hellre pratat som om vi vore mer än vänner. men managern gjorde avtryck å jag kan tänka mej att hångla med honom igen. om vi bara hade bytt nummer. vilket vi inte gjorde. jag vet. ni behöver inte kalla mej dumskalle å idiot å klantarsle. det har mina fina vänner så bra gjort redan. jag är blyg såäreba. eller rädd för svaret kan man säga. pratar om det hela med hon äldstaste.


- men jag hade tänkt säga att om han ville göra om ett kunde han höra av sej.

- men?

- men jag tänkte han sku säga nä men det va ba ett hångel. see ya!

- fast dom säger inte så.

- nähä?

- nä dom tar numret sen ringer dom aldrig. om det nu sku va så.

- jahaaa..


men jag tänker att hade han velat ses igen hade han bett mej om numret. för killar är väl aldrig för blyga eller rädda för att fråga efter nummer?


 

Ovido - Quiz & Flashcards