Direktlänk till inlägg 29 april 2010

man tager vad man haver. (sa nunnan å gjorde armhävningar i gurkodlingen.)

Av I'ma whop yo ass - 29 april 2010 16:34


jag köpte mej en woodoo-docka idag. basådärba. jag har ingen att leka med imorrn. när det är valborg å allt. men sånt är livet. jag ska således leka med min woodoo-docka. den har ett hjärta. å vad det ser ut som...en liten snopp. såatte..tuff skit alla pojkar därute. yup.


 

 
 
Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

30 april 2010 00:08

Ta det försiktigt med de där nålarna. Man vet aldrig hur fel de kan träffa och var smärtan kan ta vägen när de ska färdas från en docka till en människa... Kram på dig.

http://hurskajaggahem.wordpress.com

 
Mia-Fia

Mia-Fia

30 april 2010 10:08

Ameh! Ingen att leka med? Inte jag heller jue! (så jag hade nog tänkt låtsas som att det inte alls är valborg och typ sticka ut å springa och ha mig ikväll, får se hur det funkar..)

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

 
I\\\'ma whop yo ass

I\\\'ma whop yo ass

30 april 2010 22:53

hur ska jag gå hem - men gudis!! jag blir helt rörd. du är här. gulle. jo jag ta det försiktigt. lovar. stora kramen om dej!

miafialottapotta - kom till malmen! på stört! ja har grön militärjacka å svart i övrigt. seså!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Mia-Fia

Mia-Fia

1 maj 2010 01:19

Malmen? Stumpa, jag har ingen clue vad du pratar om. Bor ju inte i fjollträsket jag vettu... annars så hade jag varit där på stört, lovar!

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

1 maj 2010 10:39

men. jag fick för mej du bodde här? my bad. vilken krog är det då jag ska ta med dej ut på?

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Mia-Fia

Mia-Fia

1 maj 2010 12:03

Nope, är ju nedflyttad från norr till söder men inte Sthlm. Bor i en mellanstor stad inte riktigt nästgårds men typ, med norrlandsmått mätt iaf =) Krogarna här är inget vidare så på dem tycker jag ingen ska tas med ut, det kan jag iaf slå fast..

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

 
Ingen bild

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

3 maj 2010 15:56

Det är klart att jag är här och läser. Och ibland får jag skrivklåda i fingrarna och vill skriva något nytt, något eget. Så lägger jag ner. För vem skulle hitta tillbaka nu? Hur mår du? Stora kramen själv!

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

3 maj 2010 21:05

hur ska jag gå hem - jo jag mår bra. hjärtat börjar fungera som en hel å glad makapär igen. hallå klart folk sku hitta tillbaka. jag har ju kvar dej bland mina länkar å jag tror inte jag är ensam. göre! hoppas allt är bra med dej å att hjärtat är glatt fortfarande? superkram!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards