Direktlänk till inlägg 27 april 2010

för mej är det mer ett arbete än en hobby.

Av I'ma whop yo ass - 27 april 2010 12:36


pratar med hon som gör mej komplett på msn. hon ska lägga ner pojkar för ett slag. jag säger hon kan ju ha dom mer som en hobby. ja men precis säger hon. bra hobby säger jag. typ den bästa frågar hon. lätt bästa svarar jag. och hon skrattar å säger att hon visste jag skulle säga lätt. vi kan varann bra. vi vet oftast vad vi ska skriva å säga. från hennes tjo va göööru till våran gemensamma pusshej. å det som stångas där emellan är pojkar och mode och hjärtsmärta. oftast är det som att tala med en vägg. hon kan hugga som en terrier. i nästa sekund har jag rätt. så håller vi på. vi avslutar dock alltid med ett pusshej.

hon som gör mej komplett. vi som har lite av samma blod. som jag har känt sen hon föddes. hon som jag tyckt har varit en jobbig liten sak när hon alltid skulle sjunga vid stora middagar å kalas. men som jag tyckte var bra å ha när jag ville leka med barbie trots att jag var tolv. hon som åldersglappet kändes för stort med i flera år. hon som jag kom närmare å närmare för några år sedan å nu inte kan tänka mej vara utan. hon vackerbarnet. hon jag ibland vill ruska om men för det mesta krama hårt.

hon jag kan kicka ut från soffan när hon besöker mej i huvudstan för att han som alltid ler tillbaka vill komma å hångla. hon som förstår med en blick vilken pojke vi ska fokusera på. hon som lyssnar på låtar å tänker på mej. hon som säger kom hem lika ofta som jag säger flytta hit. och så vidare. hon som gör mej komplett helt enkelt.

och nästa vecka kommer hon hit å hälsar på. å vi ska älta. vi ska shoppa. vi ska dricka vin. vi ska upprepa saker som stånkats i månader. vi ska säga damn him! å vi ska fnissa. kanske dansa lite. vi ska göra haj fajvs till blickar vi får av pojkar. vi ska ha lite klädångest ihop. vi ska paxa å avpaxa. å sen ska vi kanske skeda. hon får va lilla skeden.

å jag längtar så. puss cupcake!


 
 
Ingen bild

C

27 april 2010 22:40

men puss tillbaka liksom

 
Fröken Bovary

Fröken Bovary

29 april 2010 08:41

Jag saknar en sån, en sån att skeda med och som vet allt. Jag har ju Werther, men det låter inte riktigt som samma sak, men vi kanske har nåt annat.

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

29 april 2010 11:28

fröken - ni har säkert nåt annat. eller helt garanterat. nåt som är bäst å andra är avis på.
(å det är aldrig försent att hitta en sån som vet allt å som man kan skeda med-kompis. oh nej aldrig aldrig.)

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards