Direktlänk till inlägg 21 april 2010

å jag fick ingen sked till latten. jag fick en gaffel.

Av I'ma whop yo ass - 21 april 2010 20:23


efter jobbet har jag dejt med en av de bästaste som jag har. nämligen hon min allra käraste mama j. för att nu äntligen bo i samma stad igen så träffas vi pinsamt sällan men när vi väl gör så plockar vi upp där vi slutade. å så har vi ju bloggarna. så vi kan hålla koll. menhursomhelst.

det första mama j frågar är om jag blivit hårdrockare. nä säger jag det är ba tufft med döskalle-ring. å alla mina färgglada (läs: beiga eller vita) kläder ligger nedpackade i resväskor utspridda över stan. mama j har spottat ett par som obviously är på sin första kanske andra dejt å vi fnissar lite för det ser väldigt trevande å helt fel för varandra-ut. mama j vill vi ska mima noooo å skaka dramatiskt på huvudet nästa gång killen tittar åt vårat håll men jag vågar inte. så vi låter bli.

efter att ha uppdaterat varandra på jobbstatus, barnstatus, vårdnadsstatus, guru från gang starrs död å min hårkris så inser vi att vi har en kvart över till pojkuppdateringen. först tar jag den om nutid men jag är så hiskeligt trött på att prata om honom så han bearbetas på fem minuter. jag berättar om han managern jag "hånglade" med å mama j pendlar mellan att göra high five å fnittra å vara den förståndiga storasystern. jag gillar det. kombon. å jag gillar mama j.

å sen diskuterar vi vad mina pojkar döpt mej till i sina mobiler (**** gärdet & **** luleå osv...) å vad hon heter i sin kärleks mobil. å hur otroligt speciella å utvalda vi känner oss liksom ba. å jag lovar vid ett svagt ögonblick att nästa vecka uppdatera min facebookstatus till "**** vill härmed meddela alla pojkar att ni nu kan döpa om henne till "**** götgatan". hepp!


sen måste vi kuta till tuben. asså kuta jävlart som om det handlade om liv å död. när jag som siste man kvinna glider in mellan dörrarna utbrister vi högt å dramatiskt å käre tid vi klara're å omfamnar varandra dramatiskt. å killen brevid oss ler. sen tre stationer senare puss kram å hej då. å vi lovar varandra att det inte ska ta ytterligare sex månader till nästa dejt. tummis!


 
 
Ingen bild

L8

22 april 2010 20:08

Som mama J:s granne måste jag få meddela att ni verkar vara(låter som)samma skrot och korn. Kul att läsa din version av tjej-dejten! :)

L8

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

22 april 2010 20:18

L8 - vad kul att du titta in! jo vi är samma. mama j är ba lite klokare än jag. nu för tiden alltså. hö hö!
nå välkommen å hoppas du tittar in igen!

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards