Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

åsså var det ju den där gången när...

Av I'ma whop yo ass - 28 mars 2010 13:58


ni får ursäkta radioskuggan. jag packar ihop mitt liv i ikeakassar å resväskor. samt arbetar ihjäl mej. det sista ingår i min vattentäta köpa lägenhet om kanske ett år-plan.

menhursomhelst. jag blir alltså hemlös nu. zigenarliv. jag tycker det kan bli lite spännande. testa olika bostasområden sådär. få bo med dom bästa vännerna. sen tänker jag att det kan vara en sån rolig grej att berätta för barnen eller på fester. joo så var det ju den gången jag var hemlös dårå... jag har redan börjat samla på en anekdotlista. hitills har jag samlat ihop: 1.varit med om en jordbävning å överlevde. 2. lånat ut soffan till en mördare men jag visste inte då att han var å att han ba var på permission eller nå. överlevde. 3. följt med en kompis kompis i en bil ut till skärholmen där vi hamnade i en lägenhet full med pårökta afrikaner som just hade rensat en butik å sålde stulet gods å tittade hotfullt på oss. överlevde. 4. svimmat på toan så jag fastnade med nacken mellan toastolen å väggen samt trodde jag blivit våldtagen när jag vaknade. överlevde. 5. blivit uppringd av en av de pårökta afrikanerna som hade tagit sej till luleå för att flytta in hos mej. avböjde. blev lite hotad. överlevde.


ja som ni ser behöver jag lite mer att utöka listan med. så hemlös kommer väldigt lägligt. men ja så det är det jag gör. packar flyttar å jobbar. snart klar. puss hej!

 
 
Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

30 mars 2010 21:52

Hemlös kommer bli piece of cake för dig i jämförelse. Och blir det inte det och du behöver en värmande kopp kaffe så får du hojta till ;)

http://hurskajaggahem.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

31 mars 2010 10:11

men gulle. så får vi hoppas på inte för varmt väder då. eller nå. :D

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards