Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

det pratas ofta om den där dragninskraften mellan två personer.

Av I'ma whop yo ass - 16 mars 2010 10:36


och just som jag och ryssen halkar in på debban står han där. mitt framför näsan på mej. hej hej och kram. vad stel du blev säger han. jag svarar inte utan har fullt upp med att stoppa hjärtat. nonsensbabbel om egentligen ingenting sen minglar vi iväg åt varsitt håll. jag förvånas över att hjärtat slår mest av överraskningsmomentet och inte av att det är just nutid, han som besuttit mitt hjärta och hjärna dygnet runt de senaste veckorna, som plötsligt står framför mej. en månad efter vi senast kramades hårt hårt och sa vi tycker om varann. eller så lurar jag bara mej själv.

efter en stund kommer han tillbaka. vi pratar om allt möjligt. skrattar. han säger fina saker som jag inte vill han ska säga. och vi kan inte riktigt låta bli att kramas på varje mening. en hand på min axel som titt som tätt stryker ned längs armen och landar snabbt runt midjan och upp igen. titta djupt i ögonen. och samtidigt spela men gud vi kan ju prata som kompisar-spelet. det hela blir väldigt snurrigt. så vi går återigen åt varsitt håll. lika bra. den snurriga känslan kommer bara göra att vi antingen säger för mycket eller för lite om ingenting eller allting. det får räcka för nu. babysteps tänker jag. och jag dansar bort snurrig känsla med ryssen och han som just blivit pappa. kommer på mej själv med att inte ens titta om nutid står i närheten. jag bara dansar. sen går vi hem. ryssen och jag.

jag skickar iväg ett sms till nutid att jag inte orkade engagera mej i den nu jättefulla nyblivna pappan som stod och hängde över staketet när vi gick utan om han kan. så jag kan sova gott. för sån är jag.


och när jag lägger mej i sängen tänker jag att fan jag blev inte knäsvag. jag fick inga fjärilar i magen. jag kände inte allt det där jag trodde jag skulle känna. jag fick bara ett rusande hjärta. och jag blir både lättad och irriterad och misstänksam på samma gång.

sen somnar jag.


 
 
Stormen

Stormen

18 mars 2010 09:55

Det måste inte rusa av fjärilar i magen. Dina knän måste inte bli svaga. Du, smulan. Analysera inte så mycket. Go with the flow.
Love U!

http://doinithardcore.blogspot.com

 
Ingen bild

I'ma whop yo ass

18 mars 2010 13:20

jag analyserar inte det minsta. och här ska inte goes med nåt flow. här ska stannas. jag kanske var otydlig. love u too.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards