Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

ett minne jag både vill ha kvar och glömma.

Av I'ma whop yo ass - 12 mars 2010 10:48


på annandagens slut just i början av morgonen ramlade nutid in i mitt sovrum. det vita linnet var täckt av rödvin men andedräkten luktade öl. det fumlades med kläder och fnissades och kramades. vi la oss ner på rygg brevid varann. och nutid berättade om en häxa som hade kastat en förbannelse över honom för att han ville hellre gå hem till mej än till henne. därav vinet på linnet och den borttappade koftan. annan förklaring fanns inte. så sa vi damn her. och han babblade på med sin ölandedräkt. och jag sa gud nu fick jag en låt i skallen. och började sjunga. men jag kunde bara första raderna och han förstod inte vilken låt det var. sen somnade vi.

en vecka senare satt vi i hans kök i hornstull. jag vid bordet spelandes musik på datorn och han stekandes omelett vid spisen. kommer du ihåg den låten jag försökte sjunga till dej på annandan när du kom hem och luktade öl å var full som en kastrull och du ba nä jag fattar int vilken det är frågade jag. han kom inte ihåg. så jag slog på den. ah den var den här iallafall...sa jag.

och han stannade upp. tittade på mej. släppte stekspaden och gick fram till mej utan ett ord. bara med den där blicken som jag tror ingen annan nånsin kommer kunna se på mej med igen. så tog han mitt ansikte i sina händer och pussade mej på pannan. och sa du är ju löjligt underbar. sen kramades vi i en och en halv evighet.


låten som är jäkligt jobbig att lyssna på nu för tiden

 
 
Frk Bovary

Frk Bovary

12 mars 2010 14:45

det var fint!

http://blogg.aftonbladet.se/bovary

 
Stormen

Stormen

12 mars 2010 21:52

PUSS!

http://doinithardcore.blogspot.com

 
Ingen bild

EG

14 mars 2010 18:21

jag tror du har varit ute och slirat i helgen. jag saknar uppdatering.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards