Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

jo hon slog mej. på sanning.

Av I'ma whop yo ass - 27 februari 2010 12:06


han som blänger jätteargt på poliser och är bra på att åka skidor och som just fått sitt hjärta krossat och som alltid kastar vattenballonger på msn och gillar samma musik som jag och som är en av mina bästa pojkar men som jag rätt och slätt kommer kalla för P kommer till stan. dimper ned på min soffa i precis perfekt tid. tänka på annat. dricka tokmycket öl. äta pizza. vi pratar om hans senaste dejt. lite för mycket hängrumpa jäkligt kul men inte flickvänspotential. vi reflekterar över nutid. kommer överens om att svåra killar är så svårt svåra. vi är inte svåra. sen går vi ut i natten. jag spanar på det mesta som kommer i min väg. när bartendern ger mej ett glas med is till min cider tar jag det givetvis som en kärleksförklaring och trippar nöjt tillbaka till bordet där realist javisst nu också anslutit och berättar stolt att jo bartendern är lätt kär i mej. realist javisst och jag har så skild smak när det kommer till pojkar så när hon väl får se denna underbara tatuerade skäggiga denimklädde man med håret uppsatt i en boll på huvudet skrattar hon så hon nästan ramlar ur soffan. realist javisst är mer fin skjorta gärna ullrock och kortklippt hår. om vi säger så.

nå.när vi räknat till tretton fjorton femton öl bestämmer vi oss för att nu får det vara nog. plus då att sista stället vi hann till stängde. jag fick inget socker strött över mej. jag fick en örfil av realist javisst. men den var full med kärlek det kände jag. skynda hem. kolla att realist javisst kommit hem hel och levande. check. sen somnade jag och P mitt i en mening om kebab och os-guld.


idag är det lite småskakiga steg över parketten. vi dricker kaffe som om det inte fanns någon morgondag och skruvar upp musiken på högsta volym och mumlar med i texten. jag dansar. ikväll är det fest igen. då vill jag bara ha socker inga örfilar. och gärna ett telefonnummer och fråga om kanske ses över en kaffe nån dag. gott så. nu ska vi höja musiken lite till. hej då.


vad vi lyssnar på?


 
 
Ingen bild

H

27 februari 2010 14:52

Åsså måste man börja försvara sig mot skitsnacket igen.
Förlåt! Men det för ditt eget bästa har jag för mig... lite suddigt måste jag erkänna.

Och jag önskar jag innerligt att jag inte alls uppskattade tofs och skägg, vad livet hade varit enkelt då! Ska hitta mig en ullrockspojke igen.

 
Ingen bild

C

28 februari 2010 10:28

hahaha jag tänkte faktiskt på det när jag läste. man skulle kunna tro att H tycker om såna pojkar, men i verkligheten. nja.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards