Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

om dom bara kunde sluta borra på våningen ovanpå.

Av I'ma whop yo ass - 22 februari 2010 12:25


på lördagen hade jag varit smart och köpt två liter mjölk på en gång. framförhållning är a och o. och när man mår inte så jäkla bra så vet man att söndagen kommer bli snäppet jävligare och då kan man slå sej i backen på att mjölken är slut.

söndagen blev överjävlig. jag bröt ihop. låg som en våt fläck i min säng. för stolt för att ringa någon. men smsande med hon som gör mej komplett sträckte jag mej till och det var bra ifall jag skulle få andnöd. efter en timme torkade jag upp mej själv med en rosa frottéhandduk och försökte andas lugnt. trycket över bröstet släppte aldrig men ja jag kunde "höra fåglar kvittra" som man säger. sen fick jag se min granne stå naken i sitt kök. hade det varit en het kille hade det varit helt okej. nu var det en 150-kilos gubbe. naken. i fullt upplyst kök och det var kolsvart ute så ja. jag fnittrade lite, drog för gardinen och gick tillbaka till sängen.


och idag är en ny dag. och solen skiner. och man får vara glad för det lilla och så vidare.


   

 
 
Fariahn

Fariahn

22 februari 2010 13:01

det e skönt att höra att det känns bättre idag :) och jag är oxå en såndär stolt jävel haha.. det ställer fanimej till det ibland

http://fariahn.wordpress.com

 
Mia-Fia

Mia-Fia

22 februari 2010 18:32

Men durå.. det här låter ju inget vidare alls. Väldigt bra att få iväg det där messet ändå. Nånstans innerst inne så vet man ju att det brukar hjälpa, även om det kan kännas så schuuuuukt motigt att ens börja formulera sig mitt i allt det deppiga. Å den där jäkla stoltheten som ingen blir så mycket gladare av egentligen, vad sjutton ska man med den till? Förstör mest kan jag tycka. Är ju inte som att man ligger där i allt snorsnörvel och liksom, jamen jag har ju i alla fall min stolthet å det gör mig ju så jäkla mycket gladare. Kramar å fins ord från fina människor är det enda som funkar. Stolthet schmolthet säger jag. (och hoppas innerligt att det snart känns lättare för dig) Skickar en kram till dig och hoppas den känns. KRAM!

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

 
Mia-Fia

Mia-Fia

22 februari 2010 18:35

fins=fina (sådär ba för säkerhets skull)

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

22 februari 2010 21:04

tack ni fina!
å mia-fia..vars har du hållt hus egentligen?

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

 
Mia-Fia

Mia-Fia

23 februari 2010 07:11

I nåt sorts upptilljobbethemåorkastyrauppnånmatåshitklockanärmycketjagmåstesovaannarskommerjaggråtablodimorrn-vakuum känns det som. Så där lite i ide som man behöver gå ibland. Men nu tänkte jag att det ska vara lite vår och jag tittar fram igen. (men inte ute på riktigt så klart, vintern å snön WE LOVE ju!)

Storkramen!

http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards