Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

och fasaden behöver snart målas om ett varv till.

Av I'ma whop yo ass - 21 februari 2010 15:10


vänner frågar hur jag mår. bra säger jag. ibland kanske jag säger jovars nog mår jag. jag är bra på den. fasaden. tror endast mama j är den som synat min bluff under alla dessa år. kanske hon som gör mej komplett också. jo hon också nu när jag tänker tillbaka. jojo du säger du mår bra men hur mår du? till dom närmaste säger jag kanske jag är labil men inte i vilken utsträckning. eller jag mår skit men vill inte prata mer om det. så håller jag på. och väntar på att någon ska syna min bluff.


jag får givetvis skylla mej själv där jag sitter som en tönt i min självömkan för stolt för att skrika hallå jag drunknar ta hand om mej. jag vill skrika men vågar inte för jag är ju inte den enda med problem och jag borde ta hand om dom istället fråga om dom behöver nåt om det finns nåt jag kan göra ska jag kanske komma över och ge en kram? så jag sitter här dag ut och dag in med tårar som blinkas bort alldeles för många gånger om dagen. läppar som knyter sej men kniper man ihop dom nog hårt så lossnar det. happy thoughts happy thoughts. sömnbristen som satt sina spår i form av röda svidande ögon. oron och stressen som gör sej påmind genom munsår och dålig hy. men hey bra grej är att jag äter. än så länge.


jag mår inte bra.


 

 
 
Fariahn

Fariahn

22 februari 2010 10:17

Skickar dig en stor mental kram!
Du verkar behöva en... och gud så jag känner igen det du skriver om.

http://fariahn.wordpress.com

 
Fariahn

Fariahn

22 februari 2010 13:00

mm det är ju just det.. bitterljuvt. och det märkliga är just hur många av de vackraste berättelserna kommer ur folks smärta..

http://fariahn.wordpress.com

 
I'ma whop yo ass

I'ma whop yo ass

22 februari 2010 13:00

tack den värmer! kram tillbaka.

http://imawhopyoass.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards