Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

men den som dömer andra yada yada yada.

Av I'ma whop yo ass - 25 januari 2010 18:43


det var väl typ vid åttatiden igår kväll som jag på rikt insåg det. förfallet. jojo det har ju legat och gnagt i bakhuvudet några dagar. men just där vid åtta när jag låg i sängen och kände lukten av falukorv och ba hmm..jag har inte ätit falukorv mysko och insåg att det var jag som luktade falukorv typ gammal svettig falukorv. drog händerna längst benen och insåg att jag inte rakat dom sen förra lördan. kliade mej i mitt vagelöga och sen kliade mej i hårbotten och fastnade med fingrarna i håret för mousse på dust it på spray på vax blir visst lite tovigt efter fem dagar. asså pinis att skriva men fan det bjuder jag på. å jag som alltid slänger mej med klassikerna "jag har ju en image att tänka på" och "att bry sej om sitt utseende är att visa hänsyn" har tillomed gått till ica osminkad. det händer liksom inte. vi snackar totalt förfall.

men lugn bara. nu har jag bokat in fikasessioner nästan hela veckan. en avklarad redan. jag duschade. tvättade håret men ides inte engagera mej i borsta å ha mej så mössan åkte ju likt förbannat på. aja. fika på muggen. jo hobbyspanet jobbade. sa hej. sittdansade lite för peppen var total av att vara bland folk. och typ lukta gott. och ha nåt att göra.

två timmar senare är jag tillbaka i sängen. mysbyxorna storlek xxl och I love bangkok-linnet på. håret i en boll mitt på skallen. håhåjaja. imorgon en nej två fikasessioner inbokade. tur som fan. man kan som inte bara lämna mej. jag behöver aktivering. jag är lite som en katt. leker med fjädervippan så länge nån håller i den men så fort det är färdiglekt går jag och lägger mej och bryr mej inte om nåt.


nu ni ba: oj vänta vi ska ba skriva ner i våra intresseböcker.

och jag ba: men hallå min blogg liksom.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards