Direktlänk till inlägg 18 december 2009

men asså jag skulle välja lambi före mat. på rikt.

Av I'ma whop yo ass - 18 december 2009 10:49


han var inte nazist. de ovanliga jeansen var tydligen ironi. ändå tur. det var dom jag hade oroat mej mest för.

menhursomhelst. jag drack vodka. han drack läsk. jag lät han prata mest så jag inte skulle börja nervösbabbla massa nonsens om hur jag tror på spöken och prioriterar mjukt toapapper före mat om jag skulle bli pank. vid ett tillfälle upptäckte jag att det bordsben jag tryckte mina ben mot inte var ett bordsben utan hans ben. pinis!!

men jag tror iallafall jag skötte mej bra. och jag tror det var en bra dejt. bra övningsdejt iallafall. jag har ju inget att jämföra med. hur det ska vara liksom.

det enda jag tänker rent spontant är att jag hellre går på dejt med en kille som ler lite mer, tittar mej i ögonen och kanske frågar då och då saker om mej. och med en kille som inte lyssnar på techno och inte har jeans med lite lätt boot cut. en komplimang skulle ju inte heller sitta fel. men jag kanske bara är kräsen?


nå det blev kram hej och kram hej då. vi säger men vi hörs dårå när vi skiljs åt. och jag kommer inte gråta blod om jag inte hör av han mer.




 
 
Ingen bild

Mia-Fia

18 december 2009 14:37

Ja varför måste målet med en dejt nödvändigtvis vara att man ska träffa Mr Right? Syftet kan väl helt enkelt få vara att träna sig på dejtandet itself så det inte är det som det faller på när Mr Right sen poppar upp.. Jag har haft liknande strategi: http://blogg.aftonbladet.se/oktoberbloggen/2009/02/1131108

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av I'ma whop yo ass - 1 juni 2011 13:22


          räta in er i ledet glöm inte reflexvästen håll i snöret så ingen tappas bort. nu går vi. HIT!     ...

Av I'ma whop yo ass - 30 maj 2011 10:59

  inte har jag umgåtts med nån sen jag kom hem. inte för att jag tror jag hade tillfört mer än stånkande å diagnoser ill eventuella inblandade. jag tänker att jag behövde va lite bara jag. ett tag. första dygnet sov jag med mamma å pappa i sommarst...

Av I'ma whop yo ass - 29 maj 2011 13:01

  när doktorn ba du måste sövas innan ingreppet. denna mogna tjejs reaktion: gråter samt börjar ta på sej skorna med orden "då skiter vi i detta jag går hem" mammas reaktion till sin inte så mogna dotter: "du går ingenstans skärp dej!" jag skär...

Av I'ma whop yo ass - 27 maj 2011 08:30

  - oj det gick snabbt att fundera på, säger jag till ryssen. - haha jo fan. - hur gick tankarna? - jamen själv snokar man ju. - ja. - men jag vill ej andra ska snoka. - nä. - dubbelmoralen. - ah. - men jag bryr ju mej inte ett sk...

Av I'ma whop yo ass - 26 maj 2011 17:00

  haha asså när ryssen blev ihop. manshataren. hon skriver en liten jag tycker om dej-grej til lpojken å lägger på lådan. han svarar med att skicka en in a relationship-förfrågan till henne. å ryssen får panik. herregud så hon går an. jag flabbar m...

Ovido - Quiz & Flashcards